nyt glas til gammel kåbe ?
Fra : Henrik Mahler

Dato : 28-03-06 14:22

Kikker på ebay efter en kåbe til min mc

Glasfiber kan jeg selv reperere/modificere

men hvad med "glasset", vind-skærmen, hvis
dette knækker, er der nogle der laver sådan
noget lidt "på fri hånd" om nødvendigt ?

Hvad ville en pris typisk være ?

MVH Henrik

Fra : Vagn Grønkjær

Dato : 28-03-06 18:25

"Henrik Mahler" <ng@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> men hvad med "glasset", vind-skærmen, hvis
> dette knækker, er der nogle der laver sådan
> noget lidt "på fri hånd" om nødvendigt ?

prøv denne genvej, der har jeg købt glas til min GS500 for rimelige penge
885 kr incl. moms.

Søren Bjerre
SB fiberdesign
www.sbfiberdesign.com

mvh Vagn

Fra : Hans/NTV

Dato : 01-04-06 15:03

Hej Henrik!
Prøv dem her - de laver til eftermonterede kåber.
www.mra.de

hVh
Hans/NTV

Fra : Henrik Mahler

Dato : 02-04-06 08:09

Tak

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-04-06 08:03

"Hans/NTV" <ntvrc33@gmail.com> writes:

> Hej Henrik!
> Prøv dem her - de laver til eftermonterede kåber.
> www.mra.de

Jeg har et MRA kåbeglas i den grønne og det er fin-fin kvalitet.

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.