Isolering mellen udstødning & plastik
Fra : jshansen

Dato : 28-03-06 12:18

Hej,

På bagsiden af den plastikdel det sidder tæt på udstødningsrøret
på min Kawa. KLR 650, sad der indtil fornyligt et stykke isolering,
der forhindrede plastikken i at smelte.

Efter vinterens omlakering er dette stykke isolering forsvundet

Hvad kan man ellers bruge ? - det skal jo kunne tåle lidt varme, ik'

Jan Selchau-Hansen

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 28-03-06 13:08

jshansen skrev:
> [...]
>
> Efter vinterens omlakering er dette stykke isolering forsvundet
>
> Hvad kan man ellers bruge ? - det skal jo kunne tåle lidt varme, ik'

Aspest/Asbest?

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 28-03-06 13:16

jshansen wrote:

> [...]
>
> Efter vinterens omlakering er dette stykke isolering forsvundet
>
> Hvad kan man ellers bruge ? - det skal jo kunne tåle lidt varme, ik'
_______________________________________

Hvis det var mig, ville jeg forsøge mig med et lille stykke af en stiv
mineraluldsbatts og klæbe det på kåben med noget dobbeltklæbende tape.
Tag hen på den nærmeste byggeplads og kig i deres container, der finder du
garanteret noget, du lige kan skære et stykke af.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 ...er lige vågnet og klar til spas...

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-03-06 14:03

jshansen wrote:
> [...]
>
> Efter vinterens omlakering er dette stykke isolering forsvundet
>
> Hvad kan man ellers bruge ? - det skal jo kunne tåle lidt varme, ik'

Epdm gummi måske - SVJV er det det der sidder på enden af
bilinspektionens udstødningsstøvsugere.
http://members.aon.at/gummi-winkler/elastom.html

--
vh
Torben

Fra : p.jarnbak

Dato : 28-03-06 15:50

"jshansen" <selchauhansen@gmail.com> wrote in message
[...]

K&N har noget de kalder heat blanket.Det er glasfiber med alu-folie på den
ene side.Hvis du bor nær nordsjælland
kan du få et stykke af mig.
Hej Palle.

Fra : Peter Z

Dato : 29-03-06 09:50

> K&N har noget de kalder heat blanket.Det er glasfiber med alu-folie på den
> ene side.Hvis du bor nær nordsjælland
> kan du få et stykke af mig.
> Hej Palle.

Hvis du har for meget af det, vil jeg gerne købe en stump, skal bruges på
indersiden af en "smid-over"taske
mvh
Peter Z

Fra : Preben Jensen

Dato : 28-03-06 15:57

jshansen wrote:

> [...]

> Efter vinterens omlakering er dette stykke isolering forsvundet

> Hvad kan man ellers bruge ? - det skal jo kunne tåle lidt varme, ik'

brug noget glaslærede evt. med alumembran på den ene side
Vi bruger det til at lAVE PUDER TIL UDFSTØDNINGER PÅ SKIBE MM

Fra : Martin Christiansen

Dato : 28-03-06 16:37

"jshansen" <selchauhansen@gmail.com> skrev i en meddelelse

Hvad kan man ellers bruge ? - det skal jo kunne tåle lidt varme, ik'

www.sydfynmcservice.dk/universal/lasertilbehoer.htm

---
Mvh Martin