Bagsvinger til CBR900RR (SC28)
Fra : Flemming Petersen

Dato : 27-03-06 11:46

Der skulle vel ikke være nogen der ved om bagsvingen
fra andre honda'er passer på en CBR900RR SC28?

Vil en svinger fra en vtr1000 sp1/2 for eksemple passe?

Jeg er på jagt efter en der er lidt længere og gerne også stivere.

/Flemming

Fra : Christer Waleryd

Dato : 27-03-06 12:41

På Mon, 27 Mar 2006 12:45:42 +0200, skrev Flemming Petersen
<asfgsd@sdfasd.dk>:
<snip>

> Jeg er på jagt efter en der er lidt længere og gerne også stivere.

Hun sagde så, fruen.

/Christer
--
Christer Waleryd - DoD#2075
'73 CB750*2 '81 CB750F '74 CB500

Fra : Buffi

Dato : 27-03-06 12:45

Forår og mc for sig, eller har jeg
bare misforstået begge dele
/erik

Fra : Flemming Petersen

Dato : 27-03-06 13:43

Ok, hvis det er så lang tid siden, så må jeg heller omformulere sætningen
lidt:

"Jeg er på jagt efter en længere og gerne også stivere bagsvinger."

Ja jeg har mindreværdskomplexer, en gammel mc og mc mærket er valgt ud fra
mine sexualle tendenser. Glemte jeg noget, andet end et brugbart svar?

/Flemming

Fra : Christer Waleryd

Dato : 27-03-06 15:02

På Mon, 27 Mar 2006 14:42:42 +0200, skrev Flemming Petersen
<asfgsd@sdfasd.dk>:

> Ok, hvis det er så lang tid siden, så må jeg heller omformulere sætningen
> lidt:
>
> "Jeg er på jagt efter en længere og gerne også stivere bagsvinger."

Den var præcis nok, jeg kunde bare ikke lade være
Håber det går bra?

> Ja jeg har mindreværdskomplexer, en gammel mc og mc mærket er valgt ud
> fra
> mine sexualle tendenser. Glemte jeg noget, andet end et brugbart svar?

Jeg haver selv planer for noget stivere der bag (på mopeden, altså..)
Har erværvet nogle zxr bagsvinge, der måske passer på een av mine Honda.

Ellers kan du jo kigge på jmc og andre engelske produsenter, de er ikke så
alvorligt dyre.

/Christer
--
Christer Waleryd - DoD#2075