Skifte motor
Fra : belle250@gmail.com

Dato : 27-03-06 10:29

Hej jeg står i den triste situration, at motoren på min honda vt500
shadow trænger til at blive skiftet, men mit er problem er, at det er
en årgang 83 og sådan en motor er ikke til at skaffe, er der nogen
der ved, om man muligvis kan sætte en 600 på, eller nogen der ved,
hvem der lægger inde med sådan en motor. Jeg har selv søgt og ringet
til MANGE men uden held.
Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe, min motorcykels liv
afhænger af det....!

Fra : MKS - 74

Dato : 27-03-06 10:51

On 27 Mar 2006 01:28:54 -0800, belle250@gmail.com wrote:

> [...]
>til MANGE men uden held.
>Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe, min motorcykels liv

eBay?? Enten som hel cykel eller blot motor.

<http://search.ebay.de/VT-500_W0QQfromZR18QQfsopZ1QQsspagenameZADMEQ3aBQ3aTB2Q3aDEQ3a2>

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 27-03-06 15:44

belle250@gmail.com wrote:

> [...]
> til MANGE men uden held.
> Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe, min motorcykels liv

Hvorfor skal den skiftes?
En VT600 er kædetrukket og passer derfor ikke over på din maskine.
Det kan godt tænkes at en NTV600/650 motor passer i stellet. Jeg har sådan
en stående hvis du skal bruge nogle mål.

/
Jesper

Fra : belle250@gmail.com

Dato : 28-03-06 09:06

jeg havde været så flink at låne den ud til en ven, som åbenbart
ikke har været særlig opmærksom, for der er røget en olie dyse
(larmede meget da den blev afleveret), så flere af delene er ødelagt,
og den har bare ikke haft godt af den behandling.
Jeg vil rigtig gerne have nogle mål, for at se om sådan en kan passe.

Belle

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 28-03-06 16:26

> [...]
> og den har bare ikke haft godt af den behandling.
> Jeg vil rigtig gerne have nogle mål, for at se om sådan en kan passe.

Jeg får taget nogle mål i aften og sender den til dig. Regner med din mail
er valid

/
Jesper

Fra : Bjørn S

Dato : 29-03-06 12:39

Jesper Pedersen wrote:

> Jeg får taget nogle mål i aften og sender den til dig. Regner med din mail
> er valid

Har du andet end motor stående ? Kigger efter en "ny" front til min, da
jeg vil af med kåben og bygge den om til std.
Svar eventuelt til min mail bjosko snabela tiscali punktum dk

--
/Bjørn

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 29-03-06 13:55

Bjørn S wrote:

> Har du andet end motor stående ? Kigger efter en "ny" front til min, da
> jeg vil af med kåben og bygge den om til std.
> Svar eventuelt til min mail bjosko snabela tiscali punktum dk

Nej, det eneste jeg har til en NTV er en motor. Resten jeg har er
Bros/Hawk 650. Og det er komplette cykler.

/
Jesper

Fra : Armand

Dato : 29-03-06 01:30

belle250@gmail.com wrote:

> [...]
> (larmede meget da den blev afleveret), så flere af delene er ødelagt,
> og den har bare ikke haft godt af den behandling.

Hvis det er p.g.a. en tilstoppet oliedyse (hvem har stillet diagnosen og
hvor adskildt er den?) er det kun topstykket/erne der har taget skade og
slige stumper burde være lettere at finde på nettet end hele motorer!

--
Armand.

Fra : belle250@gmail.com

Dato : 28-03-06 10:07

Jeg havde været så flink af låne den til en ven, men der røg en
olieventil, og han har ikke været opmærksom på at den begyndte at
larme, så har kørt uden olie på nogle dele. Hele motoren har det
ikke så godt efter den behandling, og det er derfor jeg vil skifte
motor.
Jeg vil meget gerne have nogle mål, så kan jeg jo se om sådan en
motor passser.

Belle

Fra : belle250@gmail.com

Dato : 28-03-06 10:21

Jeg ved ikke rigtig hvad der sker nu, men nu har den registreret 2
indlæg ØØH??

Fra : belle250@gmail.com

Dato : 30-03-06 08:44

Ja min mail er god nok, men jeg har ikke modtagert nogen mail fra dig.

Belle