Anskaffelse af "Street Fighter" styr!
Fra : Lasse Nygaard

Dato : 26-03-06 21:13

Hejsa NG

Jeg leder efter et styr i stil med den street fighter stil, med rise på
omkring 2".

Jeg har fundet noget på ebay, til 160 euro, i eloxeret tilstand, og det
er ærligtalt for dyrt når jeg skal bruge en i chrom :)

Har kikket på Masi motors onlinekatalog, men der er heller ikke rigtigt
noget, aner ikke hvor jeg skal lede mer.

Fra : Steffen Voss Winkler

Dato : 26-03-06 22:14

Prøv at kigge under "Lenker" hos www.mgm-bikes.de i deres online shop...

hilsner
Steffen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=870
---
Bøffel teorien: Når løver jagter en flok bøfler er det de svageste der dør
og derved plejes hjorden og bliver stærkere.
Det samme gælder når man drikker - her er det de svageste hjerneceller der
dør først. Det er derfor man bliver klogere at af drikke !!