Karoline Grillen...... Hvor var i alle sam~
Fra : Finn Andersen

Dato : 26-03-06 17:45

Sidste søndag i md.

Hvor var I? Jeg var der kl. 1415...... som den eneste!
Saltet...... det der evt. var, blev skylt af med vandslangen da jeg var
hjemme igen..

Finn VFR
Be carefull out there, Vi ses lige pludseligt.

Fra : MKS - 74

Dato : 26-03-06 19:00

On Sun, 26 Mar 2006 18:45:00 +0200, "Finn Andersen" <vfr@fk-tech.dk>
wrote:

>Hvor var I?

Foran tossekassen med en god pizza og MotoGP naturligvis....Ellers
havde jeg da været der - Klart (*host-host*) .

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 26-03-06 19:26

Jeg kunne ikke finde den *host*

Hvor fa'n ligge den henne af?

/Thomas

Fra : Martin Sørensen

Dato : 26-03-06 19:51

> Jeg kunne ikke finde den *host*
> Hvor fa'n ligge den henne af?

I Middelfart.. - hvis man kommer fra Jylland, så ligger den på venstre side
af vejen et kort stykke efter at man er kørt over den gamle lillebæltsbro.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 26-03-06 21:56

wrote:

> I Middelfart.. - hvis man kommer fra Jylland, så ligger den på venstre side
> af vejen et kort stykke efter at man er kørt over den gamle lillebæltsbro.

I see... Lidt langt herfra... (Malmö)
Tror jeg holder mig til turer på Sjælland og i Skåne :)

/Thomas

Fra : Anders Majland

Dato : 26-03-06 20:14

> Hvor var I? Jeg var der kl. 1415...... som den eneste!

Min undskylning er at den ene motorcykel står i københavn (og der er jeg
ikke), den anden er uden afgift og jeg skruede på den tredie. Efter at have
taget karburatoren fra den anden med hoveddysen fra en fjerde (som jeg kun
har stumper tilbage fra efter at have solgt stellet) så tror jeg at den
tredie er ved at være kørende. Jeg mangler lige at få fejlfundet på blæseren
foran køleren og så bagateller som plastik og lygter og måske og så må jeg
også hellere få skruet nummerpladen på den ... Vejret idag var da da også
lidt småtræls og jeg havde god glæde af gasovnen .....

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-06 21:49

Finn Andersen skrev i meddelelsen ...
>Sidste søndag i md.
>
>Hvor var I? Jeg var der kl. 1415...... som den eneste!

Øhhh, vaskede sidste sommers insektlig ud af kølernes lameller, monterede og
påfyldte frisk kølevædske. Forsøgte, uden held, at fjerne tjærerester på
motoren. Gad nok vide hvad der i grunden kan "angribe" indtørret, og
varmebehandlet tjære :-/

Så var den dag gået.....

mvh
Orla

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-03-06 22:25

Orla Pedersen skrev:
> Finn Andersen skrev i meddelelsen ...

> Forsøgte, uden held, at fjerne tjærerester på
> motoren. Gad nok vide hvad der i grunden kan "angribe" indtørret, og
> varmebehandlet tjære :-/

???
Samme problem blev klaret her med WD40, det må du da også have prøvet Ikk'?

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : kent

Dato : 27-03-06 02:32

Orla Pedersen skrev:

> [...]
> påfyldte frisk kølevædske. Forsøgte, uden held, at fjerne tjærerester på
> motoren. Gad nok vide hvad der i grunden kan "angribe" indtørret, og

Lampeolie (petroleum) kan klare det. Sammen med noget knofedt

--

Mvh.

Kent

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-06 06:12

kent skrev i meddelelsen <44274079$0$15793$14726298@news.sunsite.dk>...

>Lampeolie (petroleum) kan klare det. Sammen med noget knofedt

Tjae, så skulle jeg vist have renset tjæren af sidste år :-/ Et eller andet
siger mig, at det faktisk er malingen på motoren, der er blevet
indfarvet/opløst med tjæren Nå fred være med det, nu skal "fie" på
gaden.

mvh
Orla