/
Forside
/
Interesser
/
Fritid
/
Motorcykler
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#
Navn
Point
1
dova
9238
2
pallenoc
4816
3
pallebhan..
3536
4
masteraug..
3050
5
nilsg
2382
6
jakjoe
2110
7
transor
2030
8
CLAN
1915
9
Sunowich
1420
10
3773
1345
Forsyningsspole til CDI tændingen... misfi~
Fra :
k.lundberg@get2net.d~
Dato :
26-03-06 14:04
Hej...
Mit problem er såkaldt misfire ved 6-7k Omdr.
Jeg har en Honda CB 250 RS, hvor tændingssystemet er separat fra det
resterende ladekredsløb (dog forbundet med jord). CDI tændingen
drives således alene fra en forsyningsspole. Der går to ledningen fra
alternatoren og til CDI tændingen, og ifølge Haynes skal der være
73-99 Ohm mellem disse ledninger, og 300 Ohm til stel. Der er 98.6 Ohm
mellem ledningerne, men mere end 10kOhm til stel!! Kan dette være
forklaringen på at cyklen ikke vil tænde ved høje omdr.??
Det skal lige siges at der er den rigtige modstand mellem pickup
trådene og tændspolen synes også at fungere korrekt.
På forhånd tak
MVH.
Lundberg
k.lundberg@get2net.d~ (
26-03-2006
)
Kommentar
Fra :
k.lundberg@get2net.d~
Dato :
26-03-06 17:56
Er der evt. nogen i nærheden af Odense der har en Honda som min
stående, jeg kunne låne et par timer, for endeligt at finde den
defekte del...??
Tak
Lundberg
Søg
Alle emner
Interesser
Fritid
Motorcykler
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177560
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408941
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.