> Hvis jeg forstår rigtigt er det uden startkabler at den driller!?
nej det var med startkabler, men jeg ved ikke hvor gode de er :o|
> Den enkleste måde at fejlsøge på, er ved at gi' den navlestrengen til
> et kraftigt batteri igen: Hvis dét hjælper er det motorcyklens batteri
> (som forøvrigt ikke kan forventes opladet med det samme motoren er
> startet) der svigter - Hvis det ikke er nok bærer jeg samme frygt som
> Gruby: Den længerevarende opstart har betydet overhedning af starteren
> og i bedste fald kan en nedkøling give den modet tilbage
jup, idag tog jeg ud til modellen, væbnet med en frisk accu samt et
andet laderelæ
jeg skiftede accu, hvorefter den startede i med det samme, det syntes
jeg "bare" er lidt mærkeligt
> Eftersom du ikke har et håndsving (læs: Kickstarter) at læne dig til,
> bliver step two at få løbet modellen igang for at se om motoren
> overhovedet gider løbe rundt ved egen kraft (det undrer mig at du ikke
> har "mistet" et par tændrør p.g.a. dén drunkning som medførte
> knaldet) - En halv til hel times kørsel er en effektiv måde at få
> batteriet fyldt tilnærmelsesvis helt op!
>
løbe, prøvede vi også, endda i 3gear, uden succes ;o(
det med tændrør ved jeg ikke, men den startede som en mis, idag,
hvis nu det er de dersens (mistænksomme)ngk-rør, vil de så være færdige
alle sammen?
el. kan det være at "kun" halvdelen af dem? det er en v-2 med 4rør, og
vil jeg overhovdet kunne mærke, hvis den "kun" tænder på et rør pr. cyl.
?
mvh
jesper
hawk+donor-hawk