110'er hoveddyse til mikuni bs26 ?
Fra : Anders Majland

Dato : 25-03-06 23:57

Jeg har opgivet at få ordenligt liv i den karburator der har ligget i
skammekrogen i 2,5år - og har også en anden der dog har forkert hoveddyse.
Jeg kan selvfølgelig bestille en #110'er hos nærmeste aprilia forhandler men
så bliver det nok sommer inden den når frem.

Nogen ideer til hver der kunne tænkes at have sådan en på reolen ?

Jeg kan selvfølgelig få den fra
http://www.mikuni-topham.de/DEUTSCHSITE/Deutsch/FRAMEDEUTSCH.html men lidt
meget bøvl for en enkelt dyse ...

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 06:49

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:4425cfae$0$28294$6d36acad@titian.nntpserver.com...
> [...]
> så bliver det nok sommer inden den når frem.
>
> Nogen ideer til hver der kunne tænkes at have sådan en på reolen ?

Jeg vil næsten tro at jeg har en på hylden, den kan du hel sikkert også få,
hos din lokale pusher.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc