Mc Friend mærker .....
Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 11:30

Hej NG.

Mener at kunne huske ( ingen kommentarer ), at der på et tidspunkt var nogle
der efterlyste et mærke til at sætte på deres bil, der ligesom tilkendegav
at de også kørte/kunne li' Mc'er

Har i min evige surfen, fundet følgende :
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=4463

Har selv lige smidt en bestilling af sted på 2 mærker, så nu er jeg (snart)
blevet officiel "biker Friend"

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : HO

Dato : 25-03-06 12:26

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:36184$44251bc0$3e3d84b8$23549@news.arrownet.dk...
> Hej NG.
>

> Mener at kunne huske ( ingen kommentarer ), at der på et tidspunkt var
> nogle der efterlyste et mærke til at sætte på deres bil, der ligesom
> tilkendegav
Hej
Ja - jeg prøvede at lave en, men så var den for "old-nordisk" så manglede
der en for chopper, nu har jeg lavet mange forskellige, og prisen kan vist
ikke være lavere, men på trods af dette arbejde, er der åbenbart ikke rigtig
interesse alligevel ?
http://kongeaamc.dk/mcklister.html
Hilsen
Hans

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-03-06 14:46

"HO" <ho@vejen-net.kdVENDES> writes:

> [...]
> ikke være lavere, men på trods af dette arbejde, er der åbenbart ikke rigtig

Jeg synes egentlig, at de er rigtig udmærkede.

Jeg er dog lidt hysterisk mht. højt styr og lang forgaffel, som jeg
synes er noget frygteligt amerikaner-noget.

chopperister er pisseirriterende. Jeg ved det.
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : AP Skovsen

Dato : 28-03-06 00:56

> Har i min evige surfen, fundet følgende :
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=4463
> Har selv lige smidt en bestilling af sted på 2 mærker, så nu er jeg (snart)
> blevet officiel "biker Friend"

Er det bare mig der synes det ligner en spejlvendt, små-modificeret
udgave af logoet på www.dmcn.dk ???

--
/Skovsen
1998 GSX600F

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-06 07:15

"AP Skovsen" <aps541@nospam.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det bare mig der synes det ligner en spejlvendt, små-modificeret udgave
> af logoet på www.dmcn.dk ???

Næh, det har du da egentligt ret i ......

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen