PEX og bremsevædske
Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 09:46

Til oplysning

For nogle måneder siden diskuterede vi materialer i stålarmerede
bremseslanger, og der blev stillet tvivl om PEX's egnethed til
bremseslanger. Nu ved jeg at de slanger at jeg har på "fie" er en art PEX,
men for eksperimentets skyld smed jeg en stump "vvs-PEX" i glasset med brugt
bremsevædske.

Her under forårsklargøringen, hvor jeg var i værkstedet, fiskede jeg stumpen
op af glasset. PEX'en er stadig lige flexibel, og i øvrigt på ingen måde
angrebet af bremsevædsken.

mvh
Orla

Fra : Armand

Dato : 25-03-06 13:01

Orla Pedersen wrote:

> [...]
> op af glasset. PEX'en er stadig lige flexibel, og i øvrigt på ingen måde

Fedt!
Lad os få nogle fede lyseblå ½" porno-bremseslanger monteret

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 25-03-06 13:54

On Sat, 25 Mar 2006 12:00:39 +0000 (UTC), armand@mc-chaufforerne.dk
(Armand) wrote:

Hej.

>Fedt!
>Lad os få nogle fede lyseblå ½" porno-bremseslanger monteret

T. Hansen blålys

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 15:17

Armand skrev i meddelelsen ...
>Fedt!
>Lad os få nogle fede lyseblå ½" porno-bremseslanger monteret

Jae, rigtige rør i rør løser jo krympeflex problemet ;-D

mvh
Orla

Fra : Jacob

Dato : 26-03-06 17:20

Orla Pedersen skrev:

> Jae, rigtige rør i rør løser jo krympeflex problemet ;-D

Ja Ja - og så ridser de heller ikke.

Hvis man nu kan få rør i rør løsningen i 3/4 tomme, mon ikke man
så kunne få mast en diode julelys løsning ind i arrangementet ?

VH Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-06 20:51

Jacob skrev i meddelelsen
<1143389970.285439.19150@u72g2000cwu.googlegroups.com>...

Hvis man nu kan få rør i rør løsningen i 3/4 tomme, mon ikke man
så kunne få mast en diode julelys løsning ind i arrangementet ?

Bremselys ?

mvh
Orla