Fusk med årgang på cyklen.
Fra : Ditte & Kenneth

Dato : 23-03-06 11:57

Hej allesammen.

Jeg har købt mig en brugt cykel og på forhandlerens annonce, stod der at det
var en '03 model. Det har jeg så siden fundet ud af at det var det ikke. Det
er en '00 model. Det gjorde jeg forhandleren opmærksom på, den dag jeg
hentede cyklen, men han sagde at det jo stadig var en fin cykel til en god
pris. Jeg blev helt paf over svaret og så kørte jeg på min cykel. Jeg vil
ikke lade handlen gå tilbage, da jeg er meget tilfreds med cyklen og har
kastet min kærlighed på den, men jeg vil gerne have afslag i prisen eller
udstyr for pengene.
Cyklen er indregistreret første gang 2004, så det kan heller ikke være der
fejlen er opstået. Må han gerne oplyse at det er en '03 cykel, når det er en
'00 og så bare sige ærgerligt det er stadig en god cykel til en god pris??

MVH

Kenneth.

Fra : trhansen@gmail.com

Dato : 24-03-06 21:10

Det kommer vel an på, hvad du du mener med, at "du fandt ud af"? Hvad
stod der i papirene? Hvad er den registreret som?

mvh,
Tommy

Fra : trhansen@gmail.com

Dato : 24-03-06 21:12

(Jeg skal lære at læse indenad- du sagde at du fandt ud af det, da du
hentede cyklen.

Det er dit problem, at du bare accepterede det. Han kan have begået en
fejl i annoncen)

Fra : Martin Jensen

Dato : 25-03-06 09:16

Hey

Det skulle vel ikke være mc-hjørnet i valby....
Han har gjordt det samme overfor min far...

Mvh
Martin

Fra : k

Dato : 26-03-06 21:49

Er det deres gule mille du har købt??

har længe spekuleret over at jeg ikke håbede han fik den solgt som 2003
model...

vær lige obs på at nyprisen er meget forskellig på 2000 og 2003 model...
ændringerne er jo ikke så store men afgiften er væsentligt lavere på en
2000'er, ved ikke om det er en imorteret cykel..

Fra : Ditte & Kenneth

Dato : 26-03-06 22:16

Halløj.

Det er lige præcis den gule Mille. Har luret det med nyprisen og jeg skal
snakke med en advokat på tirsdag og hørt om der er noget i det eller om det
bar er uheldigt for mig.

Kenneth.

Fra : mhoej@mail.dk

Dato : 29-03-06 08:02

Hej Kenneth.

Jeg har handlet hos MC Hjørnet for første og sidste gang. Mit køb
havnede hos Forbrugerklagenævnet, og først da jeg meddelte, at jeg
ville indgive en stævning besluttede MC Hjørnet sig for at
efterfølge Forbrugerklagenævnets beslutning.

Jeg har efterfølgende hørt så mange klager over MC Hjørnet, at jeg
ville ønske at forretningen snart gik konkurs. Jeg vil opfordre alle
til at føre en sag via domstolene hvis de mener, at de på en eller
anden måde er blevet snydt. Det er den eneste måde det kan komme frem
i lyset, hvordan MC Hjørnet behandler kunderne.

Held og lykke med din sag Kenneth.

- Michael