En dæmper på humøret
Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 23-03-06 18:24

Ja.. der er lagt en dæmper på humøret her i Slagelse.
Som jeg har skrevet i et par tråde, skulle min sommer gå med ble-skift,
lange nætter og børengråd, men desværre har vi mistet vores lille datter i
uge 21 af graviditeten

Se forløbet her: http://www.heste-nettet.dk/forum/27/19329/19329/

Advarsel, find hellere kleenex frem, og der forefindes flere personer med
kødscooterer på denne HP..

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 23-03-06 18:54

"Jon&Ann-Rikka" <jonslarsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Se forløbet her: http://www.heste-nettet.dk/forum/27/19329/19329/
>
> Advarsel, find hellere kleenex frem, og der forefindes flere personer med

Min dybeste medfølelse i denne for jer svære tid !

Jens B. Rasmussen

Fra : Hekto

Dato : 23-03-06 18:52

Jon&Ann-Rikka explained :
> [...]
> nætter og børengråd, men desværre har vi mistet vores lille datter i uge 21

En trist og kedelig oplevelse. Støt hinanden og kom over det!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Stefan

Dato : 23-03-06 19:01

> En trist og kedelig oplevelse. Støt hinanden og kom over det!

Hej Hekto

Det er ikke noget man kommer over, men noget man lærer at leve med.

Stef

Fra : Brian Sørup

Dato : 23-03-06 18:57

> [...]
ble-skift,
> lange nætter og børengråd, men desværre har vi mistet vores lille

Surt show

Jeg håber ikke I har mistet lysten til at prøve igen, selvom det nok
virker lidt uoverskueligt og håbløst lige i øjeblikket...
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Stefan

Dato : 23-03-06 19:00

> Advarsel, find hellere kleenex frem, og der forefindes flere personer med
> kødscooterer på denne HP..

Hej

I skal ha min dybeste medfølelse, som far til en down syndrom pige, med
hjertefejl, asmatisk bronkitis, konstant kungebetændelse og som et par gange
har lagt på det yderste ved jeg det er hård at komme igennem.
Det er jo trist at sådanne noget opstår, igennem mit arbejde med
handicappede børn hører man desværre mange af disse før/under/efter fødsels
tragedier.
Et godt råd, hvis i har mulighed for det igennem kommunen, så snak med en
psykolog, det kan hjælpe en med at komme videre i livet.

Stefan

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 23-03-06 19:51

Jon&Ann-Rikka skrev:
> [...]
>
> Se forløbet her: http://www.heste-nettet.dk/forum/27/19329/19329/
>
> Advarsel, find hellere kleenex frem, og der forefindes flere personer med

Min dybeste medfølelse med jer.!

At turde dele det med NG er første og vigtigste skridt på vejen tilbage
til en "normal" hverdag

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : lhm

Dato : 23-03-06 20:54

> [...]
> lange nætter og børengråd, men desværre har vi mistet vores lille datter i

Hård læsning!

Det lader til, at I har truffet den rigtige - men svære - beslutning
Føler virkelig med jer og ønsker jer det bedste fremover. .

lhm

Fra : Jacob

Dato : 24-03-06 00:24

Jon&Ann-Rikka skrev:

> [...]
> lange nætter og børengråd, men desværre har vi mistet vores lille datter i

Det gør mig meget ondt at læse.

Der er jo fantastik mange ting der skal gå op i en højere enhed, for
at et barn bliver såkaldt velskabt. Fruen og jeg har selv været i
samme situation for 5 år siden. 2 år senere fødte fruen en dejlig
velskabt søn til os. Jeg håber af hele mit hjerte, at også I vil få
et velskabt barn, når tiden er inde.

VH Jacob

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-03-06 08:30

Jon&Ann-Rikka wrote:
> [...]
> lange nætter og børengråd, men desværre har vi mistet vores lille datter i

Hvor jeg dog føler med jer - mine tanker vil komme omkring jer i den
næste tid - ikke mindst når jeg ser mine unger og det går op for mig
hvor utrolig heldig og priviligeret jeg er.

Min kone Anne Mette tabte et foster ret tidligt i graviditet #2, men
blev ret hurtigt gravid igen og fødte den skønneste datter man kan tænke
sig. Jeg ved ikke om i kan bruge det til noget, men for os betød det
meget at det lykkedes kort tid efter.

--
vh
Torben - med kleenex

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 24-03-06 10:04

"Jon&Ann-Rikka" <jonslarsen@stofanet.dk> writes:

> [...]
> skrevet i et par tråde, skulle min sommer gå med ble-skift, lange
> nætter og børengråd, men desværre har vi mistet vores lille datter i

Det er en barsk historie. Andre, både her og på hjemmesiden, har vist
udtrykt det der umiddelbart flyver igennem mit hovede så jeg vil nøjes
med en løftet venstre fra styret.

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Myrhøj

Dato : 24-03-06 10:45

Jon&Ann-Rikka wrote:

> [...]
> lange nætter og børengråd, men desværre har vi mistet vores lille datter i
-----------
man siger at tiden læger alle sår...men det er jeg nu ikke sikker på.
Selv pjejer jeg at sige det sådan: man kommer aldrig over det, men lærer
at leve med det.............for 3½ år siden mistede vi en søn, påkørt af
"uopmærksom og hasarderet kørende taxa"....
Det er en svær tid, og der kommer sikert perioder hvor "såret springer op
" og det hele går i lort.
Disse perioder vil der med tiden komme længere og længere imellem, men de
kommer....men man bliver bedre til at takle dem.
Mine tanker går til jer!

Myrhøj
(....man kender først til at elske, når man har mistet..)

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 24-03-06 15:04

Det var smuk og solrig dag da Jon&Ann-Rikka skrev
news:4422d9c4$0$11671$ba624c82@nntp02.dk.telia.net i
dk.fritid.motorcykel:

> [...]
> Som jeg har skrevet i et par tråde, skulle min sommer gå med
> ble-skift, lange nætter og børengråd, men desværre har vi mistet vores

På forhånd undskyld.

Jeg er klar over at det er en ubehagelig situation i står i, men dette er
en motorcykel nyhedsgruppe. Det faktum at jeg er motorcyklist gør ikke alle
hændelser jeg er udsat for, positive som negative, vedkommende i denne
nyhedsgruppe. Jeg er klar over at folk der kun læser denne
nyhedsgruppe, måske opfatter dens læsere som venner og derfor gerne vil
dele oplevelser med disse venner. Hvad nu hvis man fulgte flere
nyhedsgrupper. Ville man så poste meddelelser i samtlige nyhedsgrupper man
fulgte?

Jeg er klar over at det er upopulært at påpege dette, men jeg ser en skrue
uden ende, når man tænker på hvor mange der læser denne nyhedsgruppe, og
dermed kunne poste meddelelser om deres problemer(feks. jeg har AIDS, en
blodprop, min kat er død osv. i ikke prioriteret rækkefølge)

--
Rune D. Jørgensen
SV650S '02'

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 24-03-06 17:40

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> skrev i en meddelelse
> Det var smuk og solrig dag da Jon&Ann-Rikka skrev
> news:4422d9c4$0$11671$ba624c82@nntp02.dk.telia.net i
> dk.fritid.motorcykel:

xxxxxxxxxxxxx

Det er helt fint at påpege dette, og du er da i din fulde ret, men da jeg
har bekendte hvormed jeg kommunikerer gennem denne NG, anså jeg det ikke som
et problem..

Dog vil jeg også vælge at se det fra et andet synspunkt, netop at andre i
samme situation, hvad enten de køre MC eller rolator, rent faktisk kunne få
gavn af at læse at de ikke er ene i verden om at have mistet en elsket..

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 24-03-06 18:24

Det var smuk og solrig dag da Jon&Ann-Rikka skrev
news:442420db$0$9303$ba624c82@nntp02.dk.telia.net i
dk.fritid.motorcykel:

> Det er helt fint at påpege dette, og du er da i din fulde ret, men da
> jeg har bekendte hvormed jeg kommunikerer gennem denne NG, anså jeg
> det ikke som et problem..

Dertil har man email.

> [...]
> andre i samme situation, hvad enten de køre MC eller rolator, rent
> faktisk kunne få gavn af at læse at de ikke er ene i verden om at have

Det er et argument for at poste beskeden til samtlige nyhedsgrupper,
hvilket I ikke har gjort. Anyway, jeg vil ikke trampe mere på jeres
fuldt ud forståelige sorg.

--
Rune D. Jørgensen