Pulverlakerer - hvor?
Fra : MKS - 74

Dato : 23-03-06 13:41

En god pulverlakerer i Odense eller omegn? Emnet er en PC37-forfælg.

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-03-06 08:14

> En god pulverlakerer i Odense eller omegn? Emnet er en PC37-forfælg.

SG har fået pulverlakeret noget for en kammersjuk, og der er blevet rigtigt
pænt.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85

Fra : Boye Wildt

Dato : 24-03-06 18:30

Prøv at kontakte Stålcoatning på Industrivej i Hjallese

Fra : Peter [5260]

Dato : 24-03-06 22:14

Kan også anbefale stålcoating i Hjallese.
Jeg har fået malet alt fra cykelstel til bogreoler hos dem (sort, men
hvid farve *S*), altid uden problemer....
/Peter