Honda CBR600 FX til salg
Fra : Poul Hansen

Dato : 22-03-06 19:47

Nogen der vil købe en fin CBR 600 FX (1999), 36000km, flot stand, aldrig
styrtet, gul/turkis og kører kanon...??

107.000,-

Lad mig høre fra jer.

Poul

Fra : FooBar

Dato : 22-03-06 20:14

"Poul Hansen" <faint@stofanet.dk> wrote in news:44219bb6$0$11673$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

[Snippet fejlpostet salgsannonce...]

> Lad mig høre fra jer.

Gerne - så får du lige standard-svadaen:

"Salg henvises venligt men bestemt til den dertil indrettede markedsgruppe:

/Claus

Fra : Poul Hansen

Dato : 22-03-06 21:11

Det beklager jeg meget...
Håber ikke denne fadæse har ødelagt folks dag.

Glædeligt forår...

Fra : Eg Egemarke

Dato : 23-03-06 11:06

Det har den bestemt ikke men i denne gruppe handles der KUN med skumbananer
og andet "lösgodis"
Så jeg byder 10 Skumbananer og et fladt batteri til en Cbr 1000

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 23-03-06 14:51

Poul Hansen wrote:
> Det beklager jeg meget...
> Håber ikke denne fadæse har ødelagt folks dag.

Nah, men malplaceret sarkasme gør mig bare voldsomt nederen. Du vil bare
have maksimeret din indtjening og sådan er det.

> Glædeligt forår...

Yesyes.

at syndfloden snart rammer kbh og vasker salten bort