- men lige nu er jeg ved at være lidt træt af den. Det hjalp ikke nok at
sætte et nyt batteri på - faktisk hjalp det ikke spor så jeg mistænker
faktisk det batteri jeg har fået for at være defekt eller ihvertfald ringe.
For bruger jeg start-hjælper (12v blyakku i plastkasse) starter den ok, mens
det om morgenen kniber gevaldigt og i praksis kun kan lade sig gøre med
bosteren.
Nå det er er jo noget jeg skal have fejlfundet på ....
Sidst på eftermiddagen på vej hjem fra arbejde begyndte forlygten så at
blinke. Stikket sidder bare direkte bag på h4 pæren og er derfor udsat for
mange vibrationer så tidligere har der være lidt dårlig forbindelse i
stikket der nemt afjkælpes ved at bukke benene lidt på pæren så de spændte
mere i stikket. Det var så ikke galt idag - da jeg rørte stikket faldt 2 af
ledningerne af
Fejl fundet - ledningsnet skal renoveres ...
Desuden opdagede jeg i aftes at koplingskablet er ved at flænse ved grebet.
Det er 2,5år gammelt
Fejl fundet - kabel bestilt. Fåes kun originalt da jeg jeg kører med en "ny"
motor.
Den rundede idag 840000km, men kun de 47000km er med den nye motor. 84000 er
jo også deleligt med 6000 så det er igen tid til olieskift og ventilkontrol.
Men det bliver så lidt mere omfattende end jeg havde regnet med - Det er
lige før jeg får brug for en forlænget weekend....
--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Yamaha XT600Z Ténéré 3DS 1988