Vågnede kl 6 i morges
Fra : Bo Nielsen

Dato : 20-03-06 17:36

- og glædede mig som en seksårig på sin fødselsdag ;-D.

Hentede den i formiddag, lod Special MC skifte bremser (og montere original
potte), hentede forsikringsbevis, kørte til syn og videre til motorkontoret
og VUPTI - så er jeg den lykkelige ejer af en sort Suzuki GSF Bandit S fra
det herrens år '99 med små 20k yndige kilometre på klokken!

Nøøøøjjj - den kan trække fra land når man er vant til YBR'en ;-D

ScooterBo
(nu med en ret anseelig scooter )

Fra : Gaakeligak

Dato : 20-03-06 17:42

"Bo Nielsen" <kok.b.nielsen@privat.dk> wrote in

> [...]
> kilometre på klokken!
>
> Nøøøøjjj - den kan trække fra land når man er vant til YBR'en ;-D

Hvad skal der så ske med YBR'en?

/Knud

Fra : Bo Nielsen

Dato : 20-03-06 17:53

"Gaakeligak" <gaake@li.gak> skrev i en meddelelse
> "Bo Nielsen" <kok.b.nielsen@privat.dk> wrote in

> Hvad skal der så ske med YBR'en?
>
> /Knud

Vinter-/reservecykel!

Scooterbo

Fra : Thomas Jensen

Dato : 20-03-06 17:49

Bo Nielsen wrote:
> [...]
> det herrens år '99 med små 20k yndige kilometre på klokken!
>
> Nøøøøjjj - den kan trække fra land når man er vant til YBR'en ;-D

tillykke med cyklen, så skal du vel skifte navn nu ? :)

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 17:55

Tillykke, tillykke :) Vi ses derude

Fra : Ole Hansen

Dato : 20-03-06 21:13

Bo Nielsen wrote:
> [...]
> og VUPTI - så er jeg den lykkelige ejer af en sort Suzuki GSF Bandit S fra
> det herrens år '99 med små 20k yndige kilometre på klokken!

Tillykke! Er det ikke lidt tidligt at skifte bremser? (Men du mener
måske bare bremseklodser?)

> Nøøøøjjj - den kan trække fra land når man er vant til YBR'en ;-D

Det må være omtrent samme fornemmelse som når jeg går fra min MZ TS150
til min SV650S :)

--
Ole Hansen

Fra : Knud Dam

Dato : 20-03-06 22:16

> [...]
> klokken!
>
> Nøøøøjjj - den kan trække fra land når man er vant til YBR'en ;-D

Stort tillykke !

; - )

KD Bandit 600 S 99'er 136kkm

Fra : Anders Majland

Dato : 21-03-06 16:57

> KD Bandit 600 S 99'er 136kkm

Du får da vist kørt en lille tur en gang imellem. Har du selv kørt den fra
ny ?

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Yamaha XT600Z Ténéré 3DS 1988 84Mm - Heraf 47Mm på en ny motor med mig siden

Fra : Knud Dam

Dato : 21-03-06 19:07

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:4420226e$0$941$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
>

> --
> Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
> Yamaha XT600Z Ténéré 3DS 1988 84Mm - Heraf 47Mm på en ny motor med mig

Nej, jeg købte den i efteråret 2000, da den havde kørt 18kkm så det er
blevet til 118 kkm på 5 sæsoner.

Din holder heller ikke stille hele tiden ...

; - )

KD

Fra : Bo Nielsen

Dato : 21-03-06 20:07

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blevet til 118 kkm på 5 sæsoner.
>
> Din holder heller ikke stille hele tiden ...

Det ville da også være synd at lade en motorcykel stå stille - det er jo i
princippet ikke det, den er lavet til
Jeg tror også jeg hurtigt kan få hældt nogle km på - siden jeg hentede den i
går har jeg da rundet 200 km på triptælleren, så det skal nok løbe op

ScooterBo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-03-06 22:19

Bo Nielsen skrev:
> [...]
> det herrens år '99 med små 20k yndige kilometre på klokken!
>
> Nøøøøjjj - den kan trække fra land når man er vant til YBR'en ;-D

te'løkk

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Peter

Dato : 20-03-06 22:39

"Bo Nielsen" <kok.b.nielsen@privat.dk> wrote in message
> [...]
> klokken!
>
> Nøøøøjjj - den kan trække fra land når man er vant til YBR'en ;-D

Tillykke med Bandit'en. Det er en god Allround'er

--
Peter
FJR1300A & NTV650