Jubiii så fik jeg købt mc
Fra : Ukendt

Dato : 19-03-06 10:13

Hej ng

Så fik jeg endelig købt mig en motorcykel en ny Kawasaki zx6r Ninja
Jeg synes det er en vild fed begynder maskine *gg* er der nogen der har
erfaring med en sådan ??

ps får den lerveret på Onsdag.

Mvh Brian

Fra : Sanne Johansson

Dato : 19-03-06 12:37

Brian Kærgård wrote:

> [...]

> Så fik jeg endelig købt mig en motorcykel en ny Kawasaki zx6r Ninja
> Jeg synes det er en vild fed begynder maskine *gg* er der nogen der har

Jamen, tillykke -farve?
Tag det nu stille og roligt i starten, til du får lært den at kende

Jeg synes det er et fantastisk stykke køretøj!

~Sanne

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 19-03-06 13:08

Hej Brian!

"Brian Kærgård" <dsl166095(snabel-A)vip.cybercity.dk> wrote in
> Så fik jeg endelig købt mig en motorcykel en ny Kawasaki zx6r Ninja
> Jeg synes det er en vild fed begynder maskine *gg* er der nogen der
> har erfaring med en sådan ??

Fed MC Købte en ny sidste år ved denne tid (som erstatning for en CBR
600F2). Har ikke fortrudt! Den kører kanon godt, og er nem at styre. Men
ventetiden til at man må give den GAS er sgu lang Men glæd dig allerede
- den rykker for vildt når den kommer godt op i omdrejningerne.

PS. Du har vel købt den i den rigtige farve? (grøn)

--
Jesper

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 19-03-06 13:56

Tillykke med den Brian, som de andre siger - pas nu på med højre hånd :)

/Thomas

Fra : Dr.Enduro

Dato : 19-03-06 14:11

Thomas Løjmann Jørgensen wrote:
> Tillykke med den Brian, som de andre siger - pas nu på med højre hånd :)
>
> /Thomas

Ja, man kan nemlig blive blind af det!

--

Hilsen Jan

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 19-03-06 17:43

"Dr.Enduro" <janeiffert@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, man kan nemlig blive blind af det!
>
> --
>
> Hilsen Jan

Jeg troede at man fik rygmarsbrok af det! Nuvel, midlet er kolde
afvaskninger...

Hilsen Allan

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-06 15:08

Ja den er self grøn...... det skal en rigtig kawa være

skal nok tage det stille og rolig
men jeg får den som sagt på onsdag....... er det en dårlig ide at begynde
at køre lidt på den allerede nu jeg tænker på der er jo stadig en del salt
på vejen tager den for meget skade af det ??

Mvh Brien

Fra : Thomas Jensen

Dato : 19-03-06 18:25

Brian Kærgård wrote:
> [...]
> at køre lidt på den allerede nu jeg tænker på der er jo stadig en del salt
> på vejen tager den for meget skade af det ??

Vask den grundigt efter turen, så går det nok.
Har jeg gjort på mine cykler, det har ikke skabt problemer med rust/ir,
men skal da siges det har også kun været hyggeture, når der har ligget
salt, ikke daglige ture til/fra arbejdet, så har nok også lidt med det
at gøre.

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Peter

Dato : 19-03-06 20:50

"Brian Kærgård" <dsl166095(snabel-A)vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> at køre lidt på den allerede nu jeg tænker på der er jo stadig en del salt
> på vejen tager den for meget skade af det ??

Tillykke med den.

Hvis du ikke kan vente med at køre, skal du blot vaske den godt. Giv den
især en masse vand så saltet bliver opløst og skyllet af.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Thomas Jensen

Dato : 19-03-06 18:22

Brian Kærgård wrote:
> [...]
>
> Så fik jeg endelig købt mig en motorcykel en ny Kawasaki zx6r Ninja
> Jeg synes det er en vild fed begynder maskine *gg* er der nogen der har

tillykke med den!

Fra : Bo Nielsen

Dato : 19-03-06 19:04

"Brian Kærgård" <dsl166095(snabel-A)vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så fik jeg endelig købt mig en motorcykel en ny Kawasaki zx6r Ninja
> Jeg synes det er en vild fed begynder maskine *gg* er der nogen der har

Tillykke med den - skal selv hente min 600Bandit i morgen, så jeg ved
nøjagtigt hvordan du har det

Med ønsket om et snarligt forår

scooterBo