Tændspole til MTX 125 fra 83?
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 18-03-06 16:55

Hej,

Nogle der ved hvor jeg finder sådan en henne af?
Har søgt og søgt men kan ikke lige finde noget... Måske jeg fidner noget
i tyskland - men hvad hedder sådan en på tysk?

Hvis nogle har en, ved hvor jeg kan finde en eller ved at man kan bruge
en anden (som er nemmere at finde...?) så giv lyd :)

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö C

Cell. +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://RateMySite.dk - Er dit website hot eller not?
http://freelance4u.dk - CV and referances
http://ITX-forum.dk - Forum for ITX/embedded computers freaks
http://NerdLab.dk - Webudvikling

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-03-06 22:10

Thomas Løjmann Jørgensen <lojmann@lojmann.dk> writes:

> Nogle der ved hvor jeg finder sådan en henne af?

Prøv <http://www.davidsilverspares.co.uk>, de har et enormt lager af
billige, originale Honda-dele. Jeg kunne ikke lige finde tændspolen på
deres hjemmeside, men prøv at spørge dem per mail, for det er langt
fra alle dele der er på hjemmesiden.

Jeg fik selv en skiftegaffel til den '96 mtx'er (ny model) jeg
havde. Den kostede 15£ i modsætning til den danske Honda-importørs
900,-. At den danske importør så ikke engang havde den når det kom til
stykket er så bare endnu en grund til at spørge DSS først.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 19-03-06 13:54

Jes Vestervang wrote:
> Thomas Løjmann Jørgensen <lojmann@lojmann.dk> writes:
>
> Prøv <http://www.davidsilverspares.co.uk>, de har et enormt lager af
<snip>

Tak for det Jes, jeg har droppet dem en mail så må vi se... Mangler
faktisk flere dele end blot tændspolen, men det er dele der er knap så
vigtige lige nu, men har spurgt på dem samtidig - man kan jo være heldig :)

/Thomas

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-03-06 15:50

> [...]

> faktisk flere dele end blot tændspolen, men det er dele der er knap
> så vigtige lige nu, men har spurgt på dem samtidig - man kan jo være

Ja, og jo mere du får på een gang, jo mere porto sparer du jo
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R