Varmt tøj !
Fra : Martin Christiansen

Dato : 18-03-06 11:39

Hej,

Det ser jo ud til at vinteren trækker lidt ud i år. Min mc er dog ved at
være klar, så derfor kigger jeg efter noget varmt undertøj, til at have
inden under køredragten, så man snart kan komme ud og køre.!

Nogle der kan anbefale noget der er rigtigt varmt og til fornuftige
priser...?

Hilsen Martin

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6341

Fra : Anders Majland

Dato : 18-03-06 12:44

> [...]
> inden under køredragten, så man snart kan komme ud og køre.!
>
> Nogle der kan anbefale noget der er rigtigt varmt og til fornuftige

materialet er næsten ligegyldigt - du bliver alligevel afkølet af vinden -
og jeg regner ikke med at du knokler så du sveder ...

Så et eller 2 par jogginbukser og en fleece hvis der er plads under tøjet.

Btw så har jeg den forløbne uge kørt på tværs af landet et par gange iført
alm tøj under dragten. Dvs cowboybokser, tshirt og en ulden sweatshirt. Det
er som regel fingreme det er hårdest for men tirsdag morgen frøs jeg også
ørene - det er vist første gang jeg har gjort det på mc ....

Fra : OZ7PUS

Dato : 18-03-06 13:15

"Martin Christiansen" <mc@city.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> inden under køredragten, så man snart kan komme ud og køre.!
>
> Nogle der kan anbefale noget der er rigtigt varmt og til fornuftige

Alm. tøj under dragten også et lag "fisker regntøj" yderst... Ser dumt ud
men holder vinden ude ;)

Har selv kørt i del i alm. varmt tøj med en termo keddeldragt udover også
mit "fisker regntøj" til sidst, Og det er kun fingerne man fryser efter en
tur på 100km i minus 8 grader og ~90kmt

OZ3BTO

Fra : Anders Majland

Dato : 18-03-06 14:06

> Har selv kørt i del i alm. varmt tøj med en termo keddeldragt udover også
> mit "fisker regntøj" til sidst, Og det er kun fingerne man fryser efter en
> tur på 100km i minus 8 grader og ~90kmt

Der er kun et at sige - varmehåndtag !

Det er ikke kun i frostvejr de er uundværlige men gør at man hurtige kan
skifte til nogle tyndere læderhandsker med bedre føling. Og de behøver ikke
koste mere end et olieskift. F.eks
http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?cPath=115_119&products_id=673 (fåes
også billigere fra louis.de, hvis de ikke er udgået)

Fra : Martin Christiansen

Dato : 19-03-06 10:51

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:441c091b$0$47077$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Tak for svarene. Jeg må ud og finde en tynd, vindtæt dragt til at komme på
yderst...

Hilsen Martin

Fra : KT

Dato : 19-03-06 15:14

"Martin Christiansen" <mc@city.invalid> wrote in message
> [...]
> meddelelse news:441c091b$0$47077$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>

> Tak for svarene. Jeg må ud og finde en tynd, vindtæt dragt til at komme på

Et lag tætsiddende og svedtransporterende skiundertøj er også et hit at have
på inderst når det er koldt.

Mvh Kim

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 19-03-06 11:10

Martin Christiansen skrev:
> [...]
> inden under køredragten, så man snart kan komme ud og køre.!
>
> Nogle der kan anbefale noget der er rigtigt varmt og til fornuftige

En avis på maven gør en stor forskel :)