fotograferet af tysk politi
Fra : Bo

Dato : 05-06-06 21:25

Hej
Jeg kørte desværre ca 15 km/t mere end skiltning og det røde lys blinkede.
Er der udvekslingsaftale Tyskland og Danmark imellem, nogen ved det ?
Jeg har også en parkeringsbøde, hvoraf kun fremgår dansk nr.plade nummer og
intet andet der fortæller hvilket land bøden skal tilsendes den er på 65
Euro

Jeg ved at Norge, Sverige og Danmark samarbejder og udveksler billeder

vh bo

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 05-06-06 21:39

Nixen bixen ....

Men hvis du bliver stoppet i Tyskland, kan det jo være, at de hiver gamle
synder frem

mvh

JV

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-06 06:04

"Bo" <Bo@hus.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kørte desværre ca 15 km/t mere end skiltning og det røde lys blinkede.
> Er der udvekslingsaftale Tyskland og Danmark imellem, nogen ved det ?

OHH ve OHH skræk, nu kommer der to barmfagre fruen-timmere af tyske
betjente, og smider dig om i benlås. For så at slæbe af med dig til afsoning
i de fugtige katakomber under Schloss Adler ;))).

Fra : Fam. Olsen

Dato : 06-06-06 16:48

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> OHH ve OHH skræk, nu kommer der to barmfagre fruen-timmere af tyske
> betjente, og smider dig om i benlås. For så at slæbe af med dig til
> afsoning i de fugtige katakomber under Schloss Adler ;))).

Nå du har nok set "Ilse" filmene.

MVH Niels

Fra : Bjørn

Dato : 06-06-06 09:31

> [...]
> Euro
>
> Jeg ved at Norge, Sverige og Danmark samarbejder og udveksler billeder

Jeg blev blitzet i Tyskland 2 gange i november 2004 - jeg har intet hørt :)

Til alt held, for første er for noget der ligner 60-62km/t i en 50'er
zone... Den sidste var kl. 8.30 en lørdag morgen på autobahn, solen i
ryggen - og vectraen havde hjemve... og jeg var fuldt ud overbevist om at
jeg var i en fri hastighedsszone...

--
Mvh Bjørn :)
Opel Vectra 24v - Rigtige biler når omdrejningsbegrænseren i 5. :)

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-06-06 10:33

"Bo" <Bo@hus.dk> wrote in message
> [...]
> Euro
>
> Jeg ved at Norge, Sverige og Danmark samarbejder og udveksler billeder

Fra afik 2007 gælder der vidst ens regler for hele EU dvs alle bøder over
500 kr bliver sendt til hjemlandet og bliver opkrævet..

Øv