Bensinen stiger, uuuuuuuuuuha
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 05-06-06 20:51

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=445742/

Godt så, nu er grænsen nået, det koster mig hele 2.62kr MERE at tanke min
bil op på tirsdag i forhold til idag, straks jeg skynder mig afsted til
tanken :)

Er det der bensinstigningspjat ikke gået lidt over gevind ind i mellem ?

Jacob (BMW E46)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-06-06 20:57

Jacob Rungwald has brought this to us :
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=445742/

> Godt så, nu er grænsen nået, det koster mig hele 2.62kr MERE at tanke min bil
> op på tirsdag i forhold til idag, straks jeg skynder mig afsted til tanken :)

Forfærdeligt, håber ikke du går fallit på det ;)

> Er det der bensinstigningspjat ikke gået lidt over gevind ind i mellem ?

At skrive en artikel om en stigning på 4 øre er grotesk. I går steg
diesel 30 øre ved Hydro Texaco (76 øre ved Metax!)...

"I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit
going to those places." - Henny Youngman

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 05-06-06 20:58

Hej

Jacob Rungwald wrote:
> Er det der bensinstigningspjat ikke gået lidt over gevind ind i mellem ?

Fuldstændig! Jeg har hørt folk i supermarkedet ringe til familien om at
nu var de kommet forbi der-og-der og så kunne de spare x-øre pr liter.
Dem har de så lige futtet af i telefonen. At bruge spalteplads på for 4
øre er at synke meget, meget dybt for nyhedsmedierne.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-06-06 21:29

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

At bruge spalteplads på for 4
> øre er at synke meget, meget dybt for nyhedsmedierne.

Er tegn på der pt. ikke er noget som kan få folk til at købe en avis, der er
blevet "agurketid", så alle de fax's de modtager bliver trykt ;). Den selv
samme dag som Statoil introducerede Bio95, hævede de listeprisen 17 øre!!!,
uden nogen løftede et øje.

Fra : hanzen

Dato : 05-06-06 20:57

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tanken :)
>
> Er det der bensinstigningspjat ikke gået lidt over gevind ind i mellem ?

De fleste aviser fortælle den frygtelige historie om en stigning på 4 øre
fra i morgen.
I går steg den 20 øre uden en eneste aviskommentar.
Det er da underligt
--
hilzen
hanzen