Gode onlineshops
Fra : Peter Reinhold

Dato : 05-06-06 12:10

Nu hvor jeg fik en masse gode råd omkring dykkercomputer her i
gruppen, er det jo meget nærliggende at forhøre sig om der er nogen
der har links til nogle online-shops der sælger Suunto Gekko/Vyper til
en god pris, og samtidigt måske endda en shop folk har erfaring med at
købe i, og som har oplevet god service fra omtalte.

Jeg har ingen problemer med at købe udenfor DKs grænser (Udenfor EU
er dog en anden sag, medmindre priserne er top iorden, moms, told og
fragt har det med at slå bunden ud af selv rigtigt gode udgangspriser)

Jeg har selv tidligere med stor besparelse købt GPS udstyr i England,
så jeg tænkte at noget tilsvarende må være muligt for
dykkercomputere.

Pft,

Peter

Fra : Søren Reinke

Dato : 05-06-06 12:20

Peter Reinhold wrote:
> [...]
>
> Jeg har selv tidligere med stor besparelse købt GPS udstyr i England,
> så jeg tænkte at noget tilsvarende må være muligt for

Jeg har selv handlet her et par gange:
http://www.scubastore.com/eng/index.asp

Hurtig levering og ingen problemmer.

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Michael Kristensen

Dato : 05-06-06 14:32
Fra : Jan Riis Sørensen

Dato : 06-06-06 04:29

Hej Peter

Diveshopone er nu også ganske god og billig.

http://www.diveshopone.dk/

/Jan

Fra : Oxe

Dato : 07-06-06 11:40

Hej Peter.

Jeg kan anbefale Masterdive
http://www.masterdive.dk/
hvis prispolitik er værd at se nærmere på:
"Internettet er ikke altid det billigste sted at handle! Vi vil gøre
alt for at sikre at vores mærker kan matche enhver stabil pris på
Internettet, så du kan lave dit køb i Danmark. Tjek hos os inden du
køber næste gang..."

Der får du også dansk garanti og service

Derudover er der også Amager dykkercenter
http://www.amagerdykkercenter.dk/Default.aspx
der har gode net priser.

Slutteligt har Dykkercentret ejet af Rene Nielsen en outletbutik
http://www.scubadirect.dk/shop/default.asp
hvor Tom Nielsen sælger Dykkercentrets sortiment til nedsatte priser.
Hvis man køber noget i Dykkercentret til fuld pris, er man således
totalt til grin for egne penge. Personligt er handler jeg dog aldrig
mere med de to herre, men det er en helt anden historie.

Med venlig hilsen

Oxe

Fra : Oxe

Dato : 07-06-06 12:05

Hej Peter.

Jeg vil lige rette mig selv. For at gøre forvirringen komplet, er der
også udstyr til salg i de to sidstnævnte butikker, der kan erhverves
billigere på Dykkercentrets net butik
http://edyk.dk/shop/
end hos outlet-butikken Scubadirect, men det får mig nu ikke til at
handle hos én af de to butikker.

Oxe

Fra : Mikkel Munk-Jensen

Dato : 26-06-06 14:52

Kan også varmt anbefale scubastore.com

Meget billigt og hurtig levering. De lover prisgarranti (matcher billigere
fund) og det holder de! Har købt alt mit gear gennem dem og kun roser
herfra.

Mikkel