teamspeak bf2
Fra : keldo

Dato : 05-06-06 08:42

hejsa

jeg er ny i teamspeak. Hvad skal jeg trykke på for at snakke i bf2 via
Teamsspeak? Kan jeg sætte clienten op til at snakke hele tiden?

Fra : BuFFerz

Dato : 05-06-06 09:46

Prøv at se lidt oppe i Settings > Sound Indput

Fra : Lars Jensen

Dato : 05-06-06 16:06

keldo skrev:
> hejsa
>
> jeg er ny i teamspeak. Hvad skal jeg trykke på for at snakke i bf2 via
> Teamsspeak? Kan jeg sætte clienten op til at snakke hele tiden?

Hvis det er med "gutterne" du spiller (altså dine venner, og ikke
tilfældige andre spillere) så installer Skype og brug det - det gør vi,
og det virker fremragende.

Lars B

Fra : keldo

Dato : 05-06-06 17:17

ja, samme her, men jeg syntes det bruger for mange resourser. En af vennerne
er det svage led, han har kun 512 ram og han ender altid med at lagge når vi
bruger både messenger og skype. Derfor ville vi prøve et mindre
resourcekrævende samtaleprogram. Men det ender med at han må til lommerne og
købe minimum 512 xtra ram.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-06-06 18:10

keldo wrote:
> [...]
> bruger både messenger og skype. Derfor ville vi prøve et mindre
> resourcekrævende samtaleprogram. Men det ender med at han må til lommerne og

vi benytter teamspeak til bf2 og det virker helt fint

Fra : Kim B. S.

Dato : 05-06-06 18:22

TS er efter min mening den bedste løsning.
Det kan sætte den op til "voice activation" hvilket kan være en god ting.

Hilsen Kim

Fra : Brian Lund

Dato : 05-06-06 18:48

> jeg er ny i teamspeak. Hvad skal jeg trykke på for at snakke i bf2 via
> Teamsspeak? Kan jeg sætte clienten op til at snakke hele tiden?

Øhh, hvis du kan få det til at virke UDENFOR BF2, så skulle det også gerne
virke i spillet!
Du skal trykke på den knap du har sat op til at være din samtaleknap, eller
hvis du bruger voice-activation, ja så skal du bare snakke løs (og sørge for
at mikrofonen er skruet op, og slået til).

Under "settings" -> "sound input/output settings" kan du vælge Push-to-talk
(og vælge knap), eller voice-activation!

Iøvrigt tror jeg ikke det er din vens RAM det er galt med, men hans
internetforbindelse...
Men du forvirrede mig lidt i en anden post, bruger i BÅDE Skype og MSN når i
spiller BF2!?

Brian

Fra : Lars Jensen

Dato : 05-06-06 20:27

Brian Lund skrev:

> Iøvrigt tror jeg ikke det er din vens RAM det er galt med, men hans
> internetforbindelse...
> Men du forvirrede mig lidt i en anden post, bruger i BÅDE Skype og MSN når i
> spiller BF2!?

Mon ikke de Keldo mener at de bruger Skyper netop fordi de ikke kan få
TeamSpeak til at virke ordentligt?

> Brian

Lars B

Fra : Bo Hellum

Dato : 07-06-06 11:33

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> wrote in message

> Mon ikke de Keldo mener at de bruger Skyper netop fordi de ikke kan få
> TeamSpeak til at virke ordentligt?

> Lars B

Vi har brugt TS til vores Ghost Recon sessions, men er nu skiftet til
Ventrilo. Det virker meget bedre. Vi er folk fra hele verden, og TS hakker
gevaldigt i det. Med Ventrilo har vi ikke haft problemer overhovedet.

Bo

Fra : keldo

Dato : 05-06-06 20:27

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> internetforbindelse...
> Men du forvirrede mig lidt i en anden post, bruger i BÅDE Skype og MSN når
ja, vi vil gerne have det i stereo..... hehe. Nej vi har prøvet begge dele
for at se om der var forskel. Vi har iøvrigt samme netforbindelse; Cybercity
2,5/512.