hjælp mig lige
Fra : Jens

Dato : 05-06-06 02:06

jeg skal til at køre med 2 pc
skærme
hvad skal jeg købe for at få noget godt til det ??????????????

--
Men Venlig Hilsen
Jens E Koch

Link
http://www.spittie.dk/
http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZNxdm122ZZDK
http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.netdoktor.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.gratis-ting.dk/underholdning/index.php

Fra : Hagar

Dato : 05-06-06 04:06

"Jens" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> jeg skal til at køre med 2 pc
> skærme
> hvad skal jeg købe for at få noget godt til det ??????????????

> [...]

Det kommer an på hvad du skal bruge dem til, og hvor meget du vil ofre.

Hagar

Fra : Nicolai

Dato : 05-06-06 09:07

"Jens" <jenskoch@webspeed.dk> wrote in message

> jeg skal til at køre med 2 pc
> skærme
> hvad skal jeg købe for at få noget godt til det ??????????????

Jeg har gjort det ved at klippe mit skærmkabel over, og så lodde 2 nye
ledninger/stik på ledningen, så signalet er splittet. Det virker fint og er
en billig løsning.

Fra : Bruno

Dato : 05-06-06 13:22

Jens wrote:
> jeg skal til at køre med 2 pc
> skærme
> hvad skal jeg købe for at få noget godt til det ??????????????

Alleførst så skal du huske og lave indlæg hvor overskriften fortæller
hvad dit indlæg omhandler, det vil hjælpe dig til at blive taget seriøs.

Derefter så skal du havde ordnet din signatur, det er kutyme med MAX 4
linier i ens signatur. Det du har gang i kan vist nærmest kaldes spam!

Og endelig bliver du nødt til, at levere noget baggrundsinformation for
ellers vil evt. svar til dig bygge på gætteværk.

Mvh

Bruno

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-06-06 16:36

Bruno wrote:
> [...]
> fortæller
> hvad dit indlæg omhandler, det vil hjælpe dig til at blive

Det hjælper ikke at forklare ham det - mange har prøvet gennem
tiderne - og mange har puttet ham i et kill-filter for at slippe
for indlæggene.

> [...]

> Og endelig bliver du nødt til, at levere noget
> baggrundsinformation
> for ellers vil evt. svar til dig bygge på gætteværk.

Hans indlæg plejer at ligne disse - og mange har luftet tanken om
at han laver dem af kedsomhed og egentlig er ligeglad med
svarene.

Dette har dog ramt den rigtige gruppe - det plejer også at være
lidt tilfældigt

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Jens

Dato : 05-06-06 18:48

det skal være til nye spil

Fra : Bruno

Dato : 05-06-06 23:31

Jan Vestergaard wrote:
> [...]
> laver dem af kedsomhed og egentlig er ligeglad med svarene.
>
> Dette har dog ramt den rigtige gruppe - det plejer også at være lidt

Suk - og her ville jeg endda være ekstra hjælpsom.

Tak for info, så ved jeg hvem der ikke skal bruges mere krudt på.

Mvh

Bruno

Fra : Brian Lund

Dato : 05-06-06 23:20

> jeg skal til at køre med 2 pc
> skærme
> hvad skal jeg købe for at få noget godt til det ??????????????

Du skal købe; 2 skærme og et grafikkort med to udgange... Det har stort set
alle nye grafikkort idag!
(Alle mine kort siden ca. 2001 har haft det)

Brian