Problem med opløsning igen!
Fra : Johs32

Dato : 05-06-06 01:03

Nu har jeg igen problemer med et spil som ikke kan køre 1400*1050. Jeg har
en bærbar IBM som har natural resolution på 1400*1050 så det er ret trist
når spil ikke kan indstilles til denne opløsning. Det drejer sig om spillet
Indigo Prophecy er der nogen som har erfaringer med at om det kan lade sig
gøre at tweake det til 1400*1050?

Jeg havde også problemer med at Need for Speed Underground og most wanted
black edition heller ikke kunne køre 1400*1050, hvilket jeg heller ikke
fandt nogen løsning på.

Håber nogen kan hjælpe!

Mvh
Johs

Fra : Hagar

Dato : 05-06-06 02:19

"Johs32" <sdfs@dss.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg havde også problemer med at Need for Speed Underground og most wanted
> black edition heller ikke kunne køre 1400*1050, hvilket jeg heller ikke

Kan din skærm da ikke køre i de opløsninger spillene kræver ?

Hagar

Fra : Johs32

Dato : 05-06-06 10:20

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Johs32" <sdfs@dss.com> skrev i en meddelelse

> Kan din skærm da ikke køre i de opløsninger spillene kræver ?

Jo men det er en fladskærm som er lavet til at køre 1400*1050 så hvis man
vælger andre opløsninger så ser det langt fra optimalt ud.

Mvh
Johs