HL2 Episode 1 sitter fast!
Fra : Silver

Dato : 04-06-06 19:50

Davs gruppe.

Jeg sidder fast i Episode 1 :S, det er ved det sted hvor man skal hoppe ned
fra en etage til en garage hvor der holder en af de der armerede biler lige
udenfor og skyder på en flok myreløver (antlions), og der render osse en af
de store myreløver rundt og stanger folk, jeg HAR fået nedlagt den store
myreløve og de soldater der var der, og nu står Alyx så ved en af de
maskingeværer i midten af vejen som drejer til højre når man står i garagen
og kigger ud, og der skyder hun så myreløver der dukker op ved en
vejspærring længere henne.

Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg kommer videre derfra :S. Det er lykkedes
mig at snige mig bag om noget murværk til venstre for Alyx og maskingeværet
til en af de der store mure som kan løfte sig, men det ser ikke rigtigt ud
da der er begrænsninger hvor jeg kan gå der, tror bare det er en bug
desværre.

Håber en kan hjælpe mig.

Mvh
Silver

Fra : CC

Dato : 04-06-06 20:44

"Silver" skrev i en meddelelse
> [...]
> til en af de der store mure som kan løfte sig, men det ser ikke rigtigt ud
> da der er begrænsninger hvor jeg kan gå der, tror bare det er en bug

http://faqs.ign.com/articles/568/568483p1.html

Her er et link der kan hjælpe ellers prøv google "HL2 walktrough"

Fra : PerX ...

Dato : 04-06-06 21:06

In article <4483380a$0$27532$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, cc@mail.dk
says...

> http://faqs.ign.com/articles/568/568483p1.html

Ja det skal nok hjælpe du giver ham en link til hl2 når det er
fortsættelsen han spørger om ;)

Fra : René Lønstrup

Dato : 04-06-06 21:52

Silver wrote:
> [...]
> af vejen som drejer til højre når man står i garagen og kigger ud, og
> der skyder hun så myreløver der dukker op ved en vejspærring længere

Du skal lige frem fra hvor Alyx står ved maskingeværet, hen til den combine
barrikade/forsvarsværk, og igennem den. Der skulle gerne dukke nogle combine
soldater op og åbne porten deri. Ved ikke om det er nødvendigt først at
lukke "myretuehullerne" (de der huller i jorden hvor myreløverne kommer op
ad), men det gjorde jeg nu (skub de gamle biler hen over med din Gravity
Gun).

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Silver

Dato : 05-06-06 15:47

> [...]
> ad), men det gjorde jeg nu (skub de gamle biler hen over med din Gravity

Du er fandme en lifesaver!, det med at dække hullerne med bilerne var lige
det script der skulle til for at spærringen åbnede og soldaterne kom frem :D

Mange tak :D

Mvh
Silver.

Fra : PerX ...

Dato : 14-06-06 18:07

In article <448443f9$0$60784$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, dsl46016
@vip.cybercity.dk says...
> [...]
> det script der skulle til for at spærringen åbnede og soldaterne kom frem :D

Nej nej, soldaterne skal sgu da ikke nyde noget så længe de der løver
kommer op :)