problemmer med opvaskemaskine
Fra : GOnZo

Dato : 04-06-06 18:41

hej Ng.

håber at detter er den rigtige ng. !

jeg har en Siemens opvaskine, der laver problemmer.

når den er færdig med at vaske og skal til at skylle, er det som at
programmet går i stå. og maskinen står bare og 'brummer' i mens timeren
tæller ned til 1. hvor den så bliver til jeg selv slukker maskinen..
herefter er opvasken stadig våd og med sæberester

hilsen GonZo

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 04-06-06 21:23

GOnZo skrev:
> [...]
> tæller ned til 1. hvor den så bliver til jeg selv slukker maskinen..
> herefter er opvasken stadig våd og med sæberester

Tjek afløbspumpe/slange og vandlås. Det lyder som en stoppet pumpe/slange.

Kan den pumpe vand ud når den bliver genstartet ?

Fra : GOnZo

Dato : 05-06-06 08:39

"apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tjek afløbspumpe/slange og vandlås. Det lyder som en stoppet pumpe/slange.
>
> Kan den pumpe vand ud når den bliver genstartet ?

ja den kan sagtens pumpe vandet ud ved genstart