Köhler svindlere...!
Fra : ZyConFlex

Dato : 17-06-01 13:32

Hejsa..

En af mine venner købte for ½ måned siden en brugt Sonic af Köhler
Knallerter i birkerød..

Köhler garanterede at det var et godt køb, da det var en komplet renoveret
knallert som havde fået ordnet alt defekt efter et værre styrt.. og så havde
den kun kørt 700 km... for 11000 kr..fedt køb! (trode min ven)

Da vi havde den oppe hos en af mine venner for at skille den lidt ad,
opdagede vi for det første at motorblokken ingen pakning havde på sig... og
en del af skruerne i motorblokken også manglede...
Lyset på instrumentbrættet der skal tændes når man sætter lys på knallerten
virkede ikke, og dioderne i højre side under speedometerglasset virkede
heller ikke...
Variomatikken og kobligen var irret og rustne, og rullerne var totalt
kantede... tilmed viste det sig at varioen og koblingen stammede fra en
JOG!!!

De dele havde mindst kørt 5000km..og ikke 700!!!!

Har min ven ikke ret til at smide den knallert lige tilbage i hovedet på
Köhler og få pengen igen???

Fra : Deaster

Dato : 17-06-01 15:38

ZyConFlex <inboxdeflection@sol.dk> skrev i en
> [...]
>
> De dele havde mindst kørt 5000km..og ikke 700!!!!
>
> Har min ven ikke ret til at smide den knallert lige tilbage i hovedet på

Det lyder sgu ike for godt, jeg har dog selv altid været meget tilfreds med
Køhler, noget dyr men alle de ting som skulle laves er blevet udført til UG.

Jesper (Deaster)
Bare fordi man er bange og paranoid, kan man
godt have ret i, at der er nogen som er efter en.

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 18-06-01 21:54

Ring til forbrugerstyrelsen og hør deres mening

Christian Jørgensen