oversigst program?
Fra : Ditte & Nicolai

Dato : 07-01-01 15:07

Hej Alle

Jeg leder efter et godt lille, nemt program der kan lave en oversigt
over indholdet på forskellige CD'er (ikke musik). Så man ikke er nødt
til, at kigge alle sine CD'er igennem hver gang man skal finde en lille
ting.

Der findes jo' simpelthen så mange forskellige, så hvis der er nogen der
har lidt erfaringen med forskelige programmer... På forhånd tak

--
MVH Nicolai Brandt

Folkemusi på nettet: http://www.folkemusikcenter.dk

Fra : Simon T

Dato : 07-01-01 16:03

Prøv DiskTracker (http://www.disktracker.com). Man kan starte med at
indeksere alle sine CD'ere i batch-mode (den tager CD'en indekserer den og
spytter den ud igen klar til den næste). Indeksfilen er en samlet fil
(hvilket måske er en svaghed hvis den forsvinder), men den er meget kompakt
i forhold til andre indekseringsprogrammer.

Med Venlig Hilsen

Simon T

Fra : Ditte & Nicolai

Dato : 07-01-01 18:24

Hej SImon

Simon T <c973474@student.dtu.dk> wrote:

> [...]
> (hvilket måske er en svaghed hvis den forsvinder), men den er meget kompakt
> i forhold til andre indekseringsprogrammer.

Det lyder lovende. Det skal i hvertfald lige afprøves. Jeg fandt lige et
andet som også skal prøves. "AutoCat". Men som skrevet tidligere så er
der simpelthen så mange forskkellige værktøjer og det er joo' meget rart
at finde et man kan li' inden man ryster op med moneterne for
programmerne...

--
MVH Nicolai Brandt

Folkemusik på nettet: http://www.folkemusikcenter.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-01-01 20:36

In article <1emvmwg.q3tpim10kakm0N%roldborg-brandt@mail1.stofanet.dk>,
roldborg-brandt@mail1.stofanet.dk (Ditte & Nicolai) wrote:

> [...]
> værktøjer og det er joo' meget rart at finde et man kan li' inden man
> ryster op med moneterne for programmerne...

Kig lige på CDFinder også. I den seneste version er dets katalogfiler
samme format til Mac og PC - det katalogiserer desuden vanvittigt
hurtigt.

--
MVH
Martin Edlich AKA "Århhh du er sgu da en bette Gud Martin!"

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 07-01-01 21:44

Martin Edlich <nogen@post5.tele.dk> wrote:

> Kig lige på CDFinder også. I den seneste version er dets katalogfiler
> samme format til Mac og PC - det katalogiserer desuden vanvittigt
> hurtigt.

Jeg har afprøvet både DiskTracker og CDFinder og det faldt ud til
CDFinders fordel. Udover ovenstående, så åbnes databasen øjeblikkeligt
(DiskTracker læser den ikke voldsomt hurtigt ind), søgefunktionen er
lynhurtig, man kan ikke ved et uheld komme til at lukke databasevinduet.

Jeg behøvede ingen yderligere betænkninger, før kreditkortet kom frem og
$20 blev sendt afsted.

Thomas Tvegaard

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 12-01-01 23:50

Thomas Tvegaard <tvegaard@mac.com> wrote:

> [...]
> lynhurtig, man kan ikke ved et uheld komme til at lukke databasevinduet.
>
> Jeg behøvede ingen yderligere betænkninger, før kreditkortet kom frem og

ÆV!

Mojn, Thomas (en stor DiskTracker fan

--
"Republicans understand the importance of bondage
between a mother and child."

...Governor George W. Bush, Jr.