Ghost - katastrofal fejl
Fra : L. Hjerrild

Dato : 04-06-06 15:53

Hej Gruppe
Har et problem met at lave en imagefil af mit c drev. Jeg har altid haft
powerquest driveimage instaleret og brugt denne til backup,
men nu skal jeg så have lavet en ny image af c drevet og når jeg starter
driveimage op kommer demme fejlmeddelse (KATASTROFAL FEJL "not conected")
så har jeg prøvet at instalere Norton Ghost istedet men med samme
resultat.???
Kan nogen hjælpe ?

Med venlig hilsen Lars

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-06 22:47

L. Hjerrild wrote:
> [...]
> driveimage op kommer demme fejlmeddelse (KATASTROFAL FEJL "not conected")
> så har jeg prøvet at instalere Norton Ghost istedet men med samme

Må jeg anbefale Acronis True Image. Ghost har helt og holdent fået
sparket herfra siden TI version 7.

Der findes trial versioner af den hvis du vil teste.

--
Claus 'Claude' Albæk (kbh.)

Fra : Søren Skovgaard

Dato : 14-06-06 22:35

Hej !

Jeg har haft det samme problem engang. Problemet skyldes, at WIndows ikke
har lukket ordenligt ned, men man kan løse problemet ved at starte Windows
op, og så lukke den umiddelbart efter. Hvis dette ikke hjælper, skal man
starte Windows, starte en DOS-prompt og skrive CHKDSK /f, hvorefter man skal
genstarte. Lad så Windows starte helt op igen, og prøv så at lave et image.

Lad os høre, hvordan det går, og ellers - held og lykke

mvh
Søren