Lambdasonde med 4 ledninger
Fra : Kenny

Dato : 04-06-06 13:37

Hej

Lambdasonden på min Fiat Tempra 1.6ie er smuttet og nu har jeg så købt en
uorginal ved Krogslund.

Men den uorginale har 4 ledninger og den der sidder på fiaten har kun tre.

Har alle sonder den samme farvekode?? altså de hvide til varme i sonden,
sort til ECU´en og i det tilfælde her er der så også en grå som jeg regner
med jeg forbinder til stel.

Er jeg helt på vildspor ???.

Mvh

Kenny

Fra : Neser

Dato : 08-06-06 19:09

> [...]
> sort til ECU´en og i det tilfælde her er der så også en grå som jeg regner

Den der sidder på trækker nokhøjst sansynligt stel igennem udstødningen, så
det er nok ikke helt galt det du har gang i, men hvis det var mig, fik
Krogslund den tilbage i hovedet, og så måtte de skaffe én der passer! Andet
kan man vist ikke kræve.

- Neser