WoW - free trial
Fra : Kim Frandsen

Dato : 04-06-06 12:47

Hej,

er det ikke noget med man kan prøve World of Warcraft gratis i et par dage
uden at købe spillet?

Fra : GB

Dato : 04-06-06 14:29

"Kim Frandsen" <kimela@adslhome.dk> wrote in

> er det ikke noget med man kan prøve World of Warcraft gratis i et par
> dage uden at købe spillet?

Jo, hvis du kan leve med en download på +1GB og med kraftige begrænsninger
i spillet, så kan du.

Fra : Kim Frandsen

Dato : 04-06-06 14:34

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "Kim Frandsen" <kimela@adslhome.dk> wrote in

> Jo, hvis du kan leve med en download på +1GB og med kraftige begrænsninger
> i spillet, så kan du.

Hvilke begrænsninger?

Fra : GB

Dato : 04-06-06 19:23

> Hvilke begrænsninger?

Mon ikke det står på deres site?

Fra : Kim Frandsen

Dato : 04-06-06 19:36

> "Kim Frandsen" <kimela@adslhome.dk> wrote in

> Mon ikke det står på deres site?

Der står ikke noget på deres site om trial, så jeg går ud fra det ikke
findes mere.
Ærgerligt nok.

Fra : PerX ...

Dato : 04-06-06 21:03

In article <4482e16d$0$152$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
kimela@adslhome.dk says...

> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message

> Hvilke begrænsninger?

De begrænsninger der var, var ret lette: Man kan højest blive level 20.
Man kan ikke 'trade' med andre karakterer og man kan ikke bruge de
offentlig chat kanaler (men du kan naturligvis godt tale med folk der
står ved siden af dig), og man har 14 dage. De amerikanske versioner
havde en trial cd-key, kan ikke lige huske om de europæiske også havde
det. De amerikanske site har netop annonceeret en ordning hvor folk med
en konto kan invitere 15 venner til at prøve det gratis - måske kommer
samme ordning til europa.

Fra : PetrolHead

Dato : 07-06-06 19:44

On Sun, 4 Jun 2006 22:02:44 +0200, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

> [...]
>det. De amerikanske site har netop annonceeret en ordning hvor folk med
>en konto kan invitere 15 venner til at prøve det gratis - måske kommer

Det er nu 10 dage man kan prøve gratis og det er en trial CD key man
taster ind
Flemming Jacobsen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-06-06 21:24

PetrolHead wrote:

> Det er nu 10 dage man kan prøve gratis og det er en trial CD key man
> taster ind
Hvordan i alverden får man sådan en trial key så?

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 08-06-06 05:54

Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i
448735d3$0$15790$14726298@news.sunsite.dk :

> Hvordan i alverden får man sådan en trial key så?

Der ligger en Guest/Friend trial key i alle WoW-æsker, så man kan
få en sådan af en ven/bekendt, der har købt spillet.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-06-06 07:49

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i
> 448735d3$0$15790$14726298@news.sunsite.dk :

> Der ligger en Guest/Friend trial key i alle WoW-æsker, så man kan
> få en sådan af en ven/bekendt, der har købt spillet.

aah ok.. øhm.. så man køber spillet og inden i ligger der en trial?
underligt :)

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 08-06-06 20:11

Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i
4487c852$0$15788$14726298@news.sunsite.dk :

> aah ok.. øhm.. så man køber spillet og inden i ligger der en trial?
> underligt :)

Ikke det fjerneste underligt, hvis man tænker på hvad meningen er.
Folk der køber spillet kan således få deres venner og bekendte "hooked".

Hvis man derimod selv er interesseret i at prøve spillet, er der i
øjeblikket ingen "10/14-day trial"-aftaler. De forekommer typisk i
en kort periode hos et stort download-site på nettet, som f.eks.
FilePlanet eller GameSpot.

Til gengæld er prisen på spillet netop sat ned til 249,- herhjemme.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 09-06-06 15:01

Thomas Hejl Pilgaard <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i
wD_hg.21732$YL.4434@news.get2net.dk :

> [...]
> FilePlanet eller GameSpot.
>
> Til gengæld er prisen på spillet netop sat ned til 249,- herhjemme.

Jeg ser nu at FilePlanet faktisk har en 10-day trial aftale...
http://www.fileplanet.com/

Fra : Mikael Schøler

Dato : 09-06-06 16:19

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> Thomas Hejl Pilgaard <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i
> wD_hg.21732$YL.4434@news.get2net.dk :

> Jeg ser nu at FilePlanet faktisk har en 10-day trial aftale...
> http://www.fileplanet.com/

Cool! Tror jeg jeg prøver en tur :)

Fra : Mikael Schøler

Dato : 09-06-06 16:25

Mikael Schøler wrote:

> Cool! Tror jeg jeg prøver en tur :)
her er iøvrigt de limits der er på en trial key:

http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=abl01925p

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-06-06 13:11

Mikael Schøler wrote:

> her er iøvrigt de limits der er på en trial key:
>
> http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=abl01925p
argh er det ikke engang muligt at spille en trial uden at skulle give
kreditkort info??

suk :(

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 11-06-06 07:50

Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i
448ab6b4$0$15794$14726298@news.sunsite.dk :

> argh er det ikke engang muligt at spille en trial uden at skulle give
> kreditkort info??
>
> suk :(

Det ved jeg ikke, men der bliver i så fald intet trukket fra kontoen.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-06-06 09:02

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i
> 448ab6b4$0$15794$14726298@news.sunsite.dk :

> Det ved jeg ikke, men der bliver i så fald intet trukket fra kontoen.

Nej men man skal stadig oplyse kreditkortoplysninger.. svært når man
ikke har et :)

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 11-06-06 12:48

Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i
448bcddf$0$15786$14726298@news.sunsite.dk :

> Nej men man skal stadig oplyse kreditkortoplysninger.. svært når man
> ikke har et :)

Uha. Skynd dig at få et :P

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-06-06 16:00

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i
> 448bcddf$0$15786$14726298@news.sunsite.dk :

> Uha. Skynd dig at få et :P

Det er gået fint uden i flere år :) Jeg havde faktisk troet at man kunne
benytte sig at konto eller lign. men det er åbenbart kun kreditkort der
er vejen frem.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 11-06-06 17:31

Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i
448c2ffa$0$15785$14726298@news.sunsite.dk :

> Det er gået fint uden i flere år :) Jeg havde faktisk troet at man
> kunne benytte sig at konto eller lign. men det er åbenbart kun
> kreditkort der er vejen frem.

Mjaeh, man kan vist også benytte game cards?
Men så er du selvfølgelig ude i at forpligte nogle penge på WoW.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-06-06 07:12

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i
> 448c2ffa$0$15785$14726298@news.sunsite.dk :

> Mjaeh, man kan vist også benytte game cards?
> Men så er du selvfølgelig ude i at forpligte nogle penge på WoW.

Ja præcis. Jeg ville jo give sådan en 10 dages trial en chance men det
er umuligt uden kreditkort. Og her downloader man 2.5 gb WoW.. suk.. :)
Nå men det var da forsøget værd.. :)

Fra : PerX ...

Dato : 13-06-06 02:32

In article <448d05af$0$15791$14726298@news.sunsite.dk>, mik_s@tdcadsl.dk
says...

> Ja præcis. Jeg ville jo give sådan en 10 dages trial en chance men det
> er umuligt uden kreditkort. Og her downloader man 2.5 gb WoW.. suk.. :)
> Nå men det var da forsøget værd.. :)

Husk at bruge det europæiske site, så du ikke ender på de amerikanske
servere :)

http://teaser.wow-europe.com/

Fra : PerX ...

Dato : 11-06-06 04:52

In article <hi7e82tpjmt4uafk6jh0cn6vd1qro5tcqu@4ax.com>, praetorian
[SpamSeY]@tnfs.dk says...

> Det er nu 10 dage man kan prøve gratis og det er en trial CD key man
> taster ind

Som virker på de amerikanske servere - og forudsætter at man rent
faktisk har programmet.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 11-06-06 07:52

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i
MPG.1ef5b1e0cbd7774998ba55@news.usenetserver.com :

> In article <hi7e82tpjmt4uafk6jh0cn6vd1qro5tcqu@4ax.com>, praetorian
> [SpamSeY]@tnfs.dk says...

> Som virker på de amerikanske servere - og forudsætter at man rent
> faktisk har programmet.

Det virker fint på de europæiske, og man downloader klienten gratis.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-06-06 09:02

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i
> MPG.1ef5b1e0cbd7774998ba55@news.usenetserver.com :

> Det virker fint på de europæiske, og man downloader klienten gratis.

YUp.. jeg hentede den via et-eller-andet kaldet download manager. God
hastighed og stabil. ca. 2.5gb..

Fra : PerX ...

Dato : 13-06-06 02:31

In article <O3Pig.22$Cg2.5@news.get2net.dk>, pilgaard@tele2adsl.dk.dk
says...
> PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i
> MPG.1ef5b1e0cbd7774998ba55@news.usenetserver.com :

> Det virker fint på de europæiske, og man downloader klienten gratis.

Det ved jeg godt, men det er lidt surt hvis man kun har et modem ;)

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 13-06-06 07:45

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i
MPG.1ef833af26180f3398ba59@news.usenetserver.com :
> In article <O3Pig.22$Cg2.5@news.get2net.dk>, pilgaard@tele2adsl.dk.dk
> says...

> Det ved jeg godt, men det er lidt surt hvis man kun har et modem ;)

I så fald kan jeg slet ikke anbefale at man overhovedet beskæftiger
sig med MMORPG's.

Fra : PerX ...

Dato : 14-06-06 02:13

In article <C9tjg.10$Vv4.0@news.get2net.dk>, pilgaard@tele2adsl.dk.dk
says...
> PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i
> MPG.1ef833af26180f3398ba59@news.usenetserver.com :

> I så fald kan jeg slet ikke anbefale at man overhovedet beskæftiger
> sig med MMORPG's.

Wow fungrer fint med et modem, det største krav er maskinen (der er folk
der er blevet level 60 uden de store problemer).

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 14-06-06 15:52

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i
MPG.1ef9811ae2fe5c4a98ba5e@news.usenetserver.com :
> [...]
>
> Wow fungrer fint med et modem, det største krav er maskinen (der er
> folk der er blevet level 60 uden de store problemer).

Jojo, men det er træls at sætte sig til maskinen for så at opdage at
der lige skal bruges et par timer på at hente et patch ned inden man
kan komme igang med at spille, og den tid man bruger på et MMORPG
gør da også at det bliver ganske dyrt over modem... :)

Fra : PerX ...

Dato : 14-06-06 18:05

In article <poVjg.63$LZ2.20@news.get2net.dk>, pilgaard@tele2adsl.dk.dk
says...
> [...]
> kan komme igang med at spille, og den tid man bruger på et MMORPG
> gør da også at det bliver ganske dyrt over modem... :)

Jeg kender faktisk en som begynte med at patche via modem - efter at
have downloadet en uge fik hun bredbånd *g*

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 04-06-06 19:27

"Kim Frandsen" <kimela@adslhome.dk> wrote in message
> Hej,
>
> er det ikke noget med man kan prøve World of Warcraft gratis i et par dage
> uden at købe spillet?

Hej

Jeg er ret sikker på, man kun kan prøve trial versionen, hvis man bor i US.

Mvh. Henrik