Eftermiddagsgudstjenester
Fra : bibob

Dato : 03-06-06 22:46

Jeg er godt klar over at mit spørgsmål ikke hører til i denne gruppe
men jeg kunne ikke finde en bedre, så her kommer det (spørgsmålet):

Hvilke kirker i Københavnsområdet holder eftermiddags- eller
aftengudstjenester?

Med håb om tilgivelse for OT-spørgsmålet

bibob

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 03-06-06 23:19

"bibob" <bibob@spurv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men jeg kunne ikke finde en bedre, så her kommer det (spørgsmålet):
>
> Hvilke kirker i Københavnsområdet holder eftermiddags- eller

Der er kl 17 i Vor Frue kirke og i Frederiksberg kirke. På mandag (2.
pinsedag) har Helligåndskirken kl 19. Det var det, jeg umiddelbart kunne
finde.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 03-06-06 23:19