12 bryllupper og 3 begravelser!
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 03-06-06 20:38

Nu er det tredie gang min kone sidder ved PCen (med en kop the, et glas
hvidvin og en jordbærkage) og skiftevis klukgriner og har tårer i
øjenene. Hun har lånt DVDen af sin kusine.

Jeg har set masser af engelske filmkomedier med Alec Guinness og Dirk
Bogard i biografen.

Hvad er det Hugh Grant har at byde på, som filmskuespiller?

Cheers

Fra : Holst

Dato : 03-06-06 20:46

Axel Hammerschmidt wrote:

> [...]
> Bogard i biografen.
>
> Hvad er det Hugh Grant har at byde på, som filmskuespiller?

Filmen er da meget sjov, men du skal nok være kvinde for at synes, at
Hugh Grant er lækker. Som skuespiller har han nemlig ikke noget særligt
at byde på, synes jeg.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 04-06-06 07:59

"Holst" <newsjun06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg synes faktisk han er gangske underholdende. Jeg leder ikke efter film
med ham, men jeg har da set flere komedier hvor hans roller er ret gode, så
jeg synes han gør det fint i komedier, fx. fire bryllupper, Bridget Jones,
About a boy, Notting Hill...

> Filmen er da meget sjov, men du skal nok være kvinde for at synes, at Hugh
> Grant er lækker. Som skuespiller har han nemlig ikke noget særligt at byde
> på, synes jeg.

Filmen er rigtig skæg, og jeg synes ikke han HG er lækker men gangske
underholdende. Tror dog heller ikke kvinderne finder ham lækker sådan i
fysisk forstand, de er nok nærmere tiltrukket af hans kejtede og generte
rolle..

Mvh. Brian

Fra : M. Andersen

Dato : 04-06-06 07:55

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bogard i biografen.
>
> Hvad er det Hugh Grant har at byde på, som filmskuespiller?

Lad være med at prøve at forstå - glæd dig bare over at hun glædes. Gå over
og kys hende, giv hende et smil og sig: Jeg er så glad for at du hygger dig

Det virker!

Mette

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 05-06-06 01:33

M. Andersen kom med følgende:

> [...]
> og kys hende, giv hende et smil og sig: Jeg er så glad for at du hygger dig

Ja det gør så

Og tak for svarene.

Fra : Maria de Francis

Dato : 05-06-06 10:12

"M. Andersen" <ikke@taleom.dk> skrev i en meddelelse

[...]
:
:
: Det virker!

Nu er jeg lidt nysgerrig; virker på hvad?

Mvh Maria

--
I am kind of paranoiac in reverse. I suspect people of plotting to make me
happy.

Fra : Mr. D

Dato : 05-06-06 13:12

"Maria de Francis" <maria-de-francisslet@sletwhite-magic.dk> skrev i en
meddelelse news:OzSgg.25$vl.21@news.get2net.dk...

> Nu er jeg lidt nysgerrig; virker på hvad?
> Mvh Maria

Du behøvede blot at læse det indlæg, du har svaret på og indlægget før det,
for at vide, hvad du spørger om

simon

Fra : Maria de Francis

Dato : 05-06-06 13:37

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse
:
: "Maria de Francis" <maria-de-francisslet@sletwhite-magic.dk> skrev i en
: meddelelse news:OzSgg.25$vl.21@news.get2net.dk...
: >
: >
[...]

Jeg ved jo sådan set godt hvad jeg spørger om
Det jeg ikke ved er hvad kommentaren "Det virker" går på.

Mvh maria

Fra : Maria de Francis

Dato : 05-06-06 10:32

[...]

Har du prøvet at spørge din kone?

Personligt har jeg ikke noget specielt forhold til HG som skuespiller, men
filmen er sjov. Ikke kun pga HG, men hele samspillet mellem den flok venner,
det også handler om. Jeg har ikke set så mange film med HG, for det er en
filmgenre, jeg ikke dyrker ret meget. Typisk den 14. februar, hvor den får
på alle tangenter. Og så har jeg også fået nok for resten af året. LOL

Mvh Maria