Sunsite - skriveforbud!
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 06-01-01 18:05

Vi drøftede vist for nylig skriveadgang til sunsite's NG - og jeg
fortalte, at jeg uden videre (tilmelding) kunne skrive såvel som læse.
Det har jeg også kunnet (i > en måned) - lige til i morges, altså!
Pludselig var der 'totalt' skriveforbud!
Er der nogen her, der kan fortælle, hvor(dan) man tilmelder sig?

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 06-01-01 22:44

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
> Pludselig var der 'totalt' skriveforbud!
> Er der nogen her, der kan fortælle, hvor(dan) man tilmelder sig?

http://sunsite.dk/

der har et KÆMPE link på forsiden til:

http://sunsite.dk/SunSITE/info/usenet.phtml

At prøve selv er også en god ting ind i mellem

Mojn, Thomas

--
Man ved man har stress,
når folk taler binært til en.

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 07-01-01 00:36

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> http://sunsite.dk/
>
> der har et KÆMPE link på forsiden til:
>
> http://sunsite.dk/SunSITE/info/usenet.phtml
>
> At prøve selv er også en god ting ind i mellem

Tak for hjælpen - uden den havde jeg nok først forsøgt mig med noget i
retning af 'www.sunsite.dk', 'sunsite.auc.dk' m.v.- og måske spildt en
masse tid!

Det er da i øvrigt pudsigt, at de sådan pludselig begynder at håndhæve
reglerne!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 07-01-01 00:52

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> Det er da i øvrigt pudsigt, at de sådan pludselig begynder at håndhæve
> reglerne!

Men åbenbart ikke synderlig konsekvent? Nu kan jeg øjensynligt igen
skrive - og jeg har intet foretaget mig!
OK - man skal passe på ikke at blive *for* overmodig: Denne her ville
den s'gu ikke sende!!
Så jeg tager good ol'e TeleDK igen! ;-/

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 07-01-01 14:22

> [...]

> Pludselig var der 'totalt' skriveforbud!
> Er der nogen her, der kan fortælle, hvor(dan) man tilmelder sig?

Nu vi snakker om ikke-ISP news(NNTP servere:

Kender i en/nogle gode NNTP servere, som kman kan medle sig på, og som
har ALLE nyhedsgrupper? (dvs. ikke kun danske, såsom sunsite)

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 07-01-01 16:24

root@NOSPAM.com (DJ Supreme (aka Peter Perlsø)) writes:

> Kender i en/nogle gode NNTP servere, som kman kan medle sig på, og som
> har ALLE nyhedsgrupper? (dvs. ikke kun danske, såsom sunsite)

Hvor meget vil du betale? Bo Warming har vist gode erfaringer med
ikke-ISP drevede nyhedsservere

Thomas
--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 07-01-01 22:05

Thomas Bjørn Andersen <bjorn@daimi.au.dk> wrote:

> Hvor meget vil du betale? Bo Warming har vist gode erfaringer med
> ikke-ISP drevede nyhedsservere
>
> Thomas

Eh... ved nærmere eftertanke er alt.whitepower og alt.sex.får.sædbank
ikke de grupper jeg frekventerer mest! :)