MC træf på Stevns i dag Søndag ??? Hvor
Fra : test.news.tele.dk

Dato : 17-06-01 08:36

Hejsa

Der skal åbenbart være et MC træf på Stevns idag søndan

nogen der ved hvor ?

Venligst
--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 17-06-01 09:22

test.news.tele.dk <jan@stevns.net> skrev i en
> Hejsa
>
> Der skal åbenbart være et MC træf på Stevns idag søndan

> [...]

Ja da !

Sakset fra : http://www.dmcn.dk/

Hver 3. søndag ( altså i dag ) mødes MC'ister ved traktørstedet
Højeruplund ligger ved Stevns Klint, St. Heddinge. Normalt mødes man mellem
12.00 og 17.00. Allerede kort efter arrangementets bekendtgørelse, er der
dømt succes.
Det ligger skønt lige ved kirken, som i mange år har levet helt ude på
kanten af klinten.
Arrangørgruppen (Kim Hansen & Troels Olsen) har fået lavet en aftale med
værtsparret om rimelige priser og gode forhold for os på denne dag.
Hvis du ikke er til frokost, kaffe og kage er der også mulighed for at
besøge ishuset.

Vej-beskrivelse :
Fra Køge eller Præstø køres på vej 209, lidt uden for Fakse drejes efter vej
154 mod St. Heddinge. Denne vej slutter ved den store P-plads over for
traktørstedet.

Men det kan være at der ikke er så mange i dag ,som der plejer at være da,
der måske er en del mc´ister der tager til Gavnø ???

17. juni Veteranbilshowet Classic Autojumble & Concours de Charme
Traditionen tro danner Gavnø Slotspark rammen om det populære veteranbil-
show med op til 700 veterankøretøjer, brandbiler, klassiske biler,
sportsvogne
og motorcykler. Et erfarent dommerpanel præmierer de flotteste køretøjer i
en stor finale på slotspladsen. Showet er Danmarks største af sin art.
Åbent kl. 10 - 17.
Entré er kr. 60,00 pr. person.
Børn under 12 år har gratis adgang ifølge med voksen.

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Der håber på at nå begge ting )

Fra : Morten Christensen

Dato : 17-06-01 21:30

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@image.dk> wrote in message
> Men det kan være at der ikke er så mange i dag ,som der plejer at være da,
> der måske er en del mc´ister der tager til Gavnø ???

Det tror jeg på!!

Da jeg ankom til Shell i Køge, hvor der normalt er opsamling kl 12:00
var der ikke en eneste :-/

Så turen til Stevns foregik helt Palle Alene i verden - men da jeg kom
derned... var der heller ikke så mange.
Heldigvis i løbet af ganske kort tid, væltede det dog ind

I alt en dag med over 340km extra på tælleren.

Nogen der sagde noget om den nærmeste omvej, Kbh-Stevns-Kbh?? *S*

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup