Primera P10: Find Holger (eller ledningen)
Fra : Tommy Eriksen

Dato : 03-06-06 18:37

Hey,

Jeg er blevet glad ejer af en '90 Primera 2.0SLX med et enkelt
problem: Der er ikke noget baglys på.
Efter at den baldrede en ny sikring besluttede jeg mig for at splitte
den ad og finde ud af hvad der gik galt; ledningen fra
sikringsholderen (ikke den med konstant strøm fra batteriet; den
anden) er fuldstændig sort og uden isolering. Spørgsmålet er så: Hvor
slutter den?
Jeg kan følge den ind i et stort ledningsbundt, hvor nogen af
ledningerne kører ud til nogen relæer og andre fortsætter op bag
instrumenthuset - men er der nogen der kan fortælle mig hvor den her
slutter? Og kan det passe, at den også leverer strømmen til
instrumentbelysningen?
Alternativt, er der så nogen der ved hvilke farver der er på den? :)
Farven på min er sådan lidt brun-sort agtig, men det skyldes nok mere
tilstanden :)

Pfh tak,
Tommy Eriksen

X-post til dk.fritid.bil og dk.teknik.bil, FUT: dk.teknik.bil.