Kørselsvejledning til "søbadet"
Fra : Emil Pedersen

Dato : 03-06-06 17:38

Halløj NG

Nogen som ligger inde med en kørselsvejledning til søbadet ved lillebælt?
Gerne fra Esbjerg af, andet kan os sagtens bruges.
Nogen som har været derude fornyelig og kender vandtemperatur, sigt og
bundforhold?
Hvis det ikke er muligt at få et godt dyk her, er der så andet i kan
anbefale i nærheden?

Alle venligst Emil Pedersen.

Fra : JHR

Dato : 03-06-06 17:45

Kør over den gamle lillebæltsbro, drej til højre ad første vej, der ligger
en nedlagt servicestation. Drej igen til højre ved næste vej, søbadet
ligger ned for enden af vejen.
Så nemt er det...

Jeppe.

Fra : Emil Pedersen

Dato : 03-06-06 19:21

Okay, lyder sq meget let. Men du siger man skal køre over den gamle
lillebæltsbro, er det hvis man kommer fra fyen ad eller hvad?
Du har ikke nogle mærkepunkter på et krak kort jeg kan gå efter?

Fra : JHR

Dato : 03-06-06 19:38

Du kom fra Esbjerg, ikke?
Så det er når du kommer fra Gylland af...

Fra : Emil Pedersen

Dato : 03-06-06 20:45

Hehe ja præcis, fra Gylland af..
Nå må se om jeg kan finde det imorgen.

Fra : KC

Dato : 03-06-06 20:55

Temperaturen i bæltet er 10 grader lige nu.
Sigten var ca. 10 meter i eftermiddags.

KC
www.kcdk.com
PADI OWSI
CMAS***
GUE Fundamentals

Fra : Jensen

Dato : 04-06-06 07:59

Du tager den sidste afkørsel inden den nye Lillebæltsbro.
Fredericia S (menter det er nummer 58)
Drejer til venstre i lyskrydset ved bilforhandleren
Følger vejen og drejer til venstre i næste lyskryds.
Så kommer du over den gamle bro og drejer til højre af første vej.( Der
ligger en gul nedlagt cafertia)
Derefter første vej til højre også kommer du lige derned...

God fornøjelse...

Fra : Emil Pedersen

Dato : 07-06-06 11:19

Tak for hjælpen gutter
Vi havde 3 rigtig fede dyk, og en fast-kørsel.