Sexismedom fås pr påstand mod påstand
Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-06 14:33

Mange årsager, een virkning: Justitsmord vedr blufærdighedskrænkelse

At jeg belært af Liebig og Nietzsche prædiker, at ting hænger sammen
og journalisters forenklende eenÅrsagEenVirkning forenklinger er
skadelige, er en grund til at jeg framedes og dømtes for at have
blottet penis overfor sort indvandrerkvinde, der besïgtigede lejlighed
over min med henblik på udlejning.

Min kritik er så kættersk som Luthers mod pave-gerningsretfærdigheden,

- En anden (og overlappende) årsag er, at interessen for min
popularisering af Glistrup-budskaber irriterer godhedsindustrien. Man
søger at få mig stemplet som landsbyttosse og dermed ikke taget
seriøst, hvilket jeg dog har et vist held med at blive, som fremgår
af:

http://da.wikipedia.org/wiki/Bo_Warming

- Den afrikanske falskanmelder var direkte selvmodsigende i
byretten, men den kvindelige dommer har uskrevet instruks om, at der
skal dømmes flere mænd for sexisme - justitsmord mod voldtægts- og
pædofil-mistænkte er ikke nok, Man har i det sidste årti iværksat
drastisk øgning af beviskrav og tærskel for sigtelse vedr
voldsforbrydelser og samtidig mindskning af krav vedr
sexisme-mistanker, hvor der reelt er indført omvendt bevisbyrde jvf
de radikales krav om "uagtsom voldtægt".(Læs Jan Guillots bog "Heksenes
forsvarere" om pædofili-justitsmord).

-

- Uden på nogen måde at misinformere har jeg raget
førtidspension og hjemmehjælp til mig, og det har betydet at
offentligansatte i Københavns Kommune, som sjældnet overholder
tavshedspligt gør fjer til fem høns, og i sladderlyst gør undertegnede
uskyldige debatør til PSYKOPAT og PSYKOTISK.

Fem psykiatriske speciallæger har afvist al sådan snak , men folk
læser det de vil læse - ligesom altså en pige, der er utilfreds med
lejligheden, der ikke lever op til Flygtningehjælpens standard,
hallucinerer blotteri udfra shorts og bare tær.

Forleden sad jeg i min nye udestue og læste i en bog med lænestolen på
kanten af den høje tagterasse.

Et dansk rumænsk yoga-kollektiv , som bruger førstesalen via
udlejning til to danskere, er splittet op og har netop sagt op, og den
dansker der har ført ordet var i udlandet.

Den anden lejer er kæmpe og har næsten intet sagt til mig i ½ år, og
kom pludselig ind til mig efter at have sprængt døren, og slog mig med
fladhånd i ansigtet, så hårdt, at lænestolen faldt delvis ned i haven.

"Du har været inde i vor lejlighed" sagde han.

Siden fik jeg email fra ham om at det var perverst at jeg og en
håndværker havde været inde i lejlighedens fællesarealer (og et rum
som var udlejet til lejeren i udlandet) - og at jeg var psykopat. Det
begrundede han med, at han havde talt med alle de hjemmehjælpere jeg
har haft, og de havde læst sagspapirer om, at jeg led af psykopati.

Jeg har siden fået en undskyldning af ham for overfaldet, men at de
mange hjemmehjælpere har brudt deres tavshedpligt og fået psykopati ud
af kommunen skrivelser af mig, fastholdt han.

En af grundene til, at jeg udfra sande oplysninger har gået ind i
rollen som hjælp-trængende, er, at jeg som Günther Wallraff ønsker at
afsløre systemets diskrimination og råddenskab.

Men at jeg risikerer at blive dræbt som altan-onanisten i Hvidovre, er
en værre risiko ved rollen, end jeg havde forudset.

4. Rygtedannelsen i kvarteret om, at jeg er en sexistisk galning, har
bl.a. rod i at jeg i 29 år har færdedes med shorts, bare tær og
åbenstående skjorte året rundt, bl.a. når jeg på medbragt klapstol og
med medbragt kaffe har læst mine mange morgenaviser i solen på det
modsatte fortov, hvor der er en børnehave bag min ryg, og der er åbent
trådnet ind til denne. Børnene kommer hen til trådnettet og spørger,
hvad jeg hedder, og når børnehaven går tur og passerer min have og ser
mig, råber de alle sammen "Bo" som var jeg en interessant ven.
Forældre har klaget både til pædagogerne og til mig over, at jeg
sidder der( i timerne indtil solen kommer ind i min have), men det
bliver jeg jo ikke "slikonkel" af. Alligevel spyttede en
forbipasserende på fortovet mig i sidste måned i ansigtet og skreg "Pædofil".

At rygter cirkulerer bidrager naturligvis til, at politi og dommer ser
det tiltalende at "statuere et eksempel" om, hvor farligt det er at gå
imod godhedsindustriens dagsorden.

"Vi er i vane med at forklare det, som skyldes mange årsager ved
enkelt årsag, og de fleste uenigheder kan føres tilbage til dette."
Justus von Liebig (1803-1873)German Chemist and Professor

Fra : preben nielsen

Dato : 03-06-06 15:02

> skadelige, er en grund til at jeg framedes og dømtes for at have
> blottet penis overfor sort indvandrerkvinde, der besïgtigede
> lejlighed over min med henblik på udlejning.

Hahaha... je, helt sikkert ja. Haha. Ja, du er som altid et
uskyldit offer.

> Fem psykiatriske speciallæger har afvist al sådan snak , men
> folk læser det de vil læse - ligesom altså en pige, der er
> utilfreds med lejligheden, der ikke lever op til
> Flygtningehjælpens standard,

Nå, den standard kan du ikke tilbyde ?

> [...]
> år, og kom pludselig ind til mig efter at have sprængt døren, og
> slog mig med fladhånd i ansigtet, så hårdt, at lænestolen faldt

Ak ja, endnu en ting som aldrig sker for os "normale". Du har da
et spændende liv...

> [...]

> i rollen som hjælp-trængende, er, at jeg som Günther Wallraff
> ønsker at afsløre systemets diskrimination og råddenskab.

Yeah right.

> Men at jeg risikerer at blive dræbt som altan-onanisten i
> Hvidovre, er en værre risiko ved rollen, end jeg havde forudset.

Så stop nu ! For alles bedste.

-p

Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-06 19:01

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Hahaha... je, helt sikkert ja. Haha. Ja, du er som altid et uskyldit
> offer.

Din ironi antyder jeg har skyld i noget - hvilken lovparagraf har jeg
overtrådt?
Er den uskrevne lov om ikke at gå barfodet så hellig for dig, så du
bifalder selvtægts-modtræk?

> Nå, den standard kan du ikke tilbyde ?

Flygtninge får superluksus, med overdådigt brug af
håndværkerfornyelser

Hos mig er det beliggenheden og solrig have og tagterasse, der er det
afgørende salgsargument./lejeargument

> Ak ja, endnu en ting som aldrig sker for os "normale". Du har da et
> spændende liv...

Når man vil afprøve ny veje, får man noget at skrive om - men jeg
søger ikke medynk vedr mine problemer - en frihedskæmper har valgt
sine udfordringer selv.

> Yeah right.

Læs min trådstart på dk.politik om tavshedspligt.

> Så stop nu ! For alles bedste.

Hvis jeg blev normal, ville det ikke ændre de løgnerygter der
cirkulerer om mig.
Jeg tror snarere jeg skal løbe linen ud, koste hvad det vil, og håbe
at når man ikke fortier men fortæller sandheden så indser folk at der
egentlig intet kritisabelt er.

Selvfølgelig burde politiet sætter lige så mange overvågningskameraer
op her, som de gør ved Rikke Hvilshøjs villa.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-06 23:39

> Hvis jeg blev normal, ville det ikke ændre de løgnerygter der
> cirkulerer om mig.

Interessant synspunkt, at jeg skal STOPPE NU, for PREBENNIELSEN&Co's
bedste!!!

Stjæler jeg din barnetro på et retfærdigt retssystem?
- eller er det en anden livsløgn, du lider ved at få frataget - jeg
er stor-tyv vedr mange slags?

Skal jeg være rigtig martyr-indbildsk, og det frister den utrolige
påstand-mod-påstand dom jo til, så vil jeg sende følgende prøveballon
op:

Ligesom Glistrup fylder jeg for meget, og folk vil helst have
landsbytosser, de kan se ned op og ynke.

"Folk elsker deres lænker" Sartre

"Fjerner du livsløgnen fra gennemsnitsmennesket, tager du samtidig
hans lykke fra ham". Henrik Ibsen(Vildanden)

Da jeg havde startet Sædhjælpsfondet (som også kradsede i folks
ideologi&hygge) fik jeg foto fra mange mænd, der gerne ville være
sæddonorer.

Selvom jeg klart i aviserne havde forklaret mit overlegne koncept med
kun at bruge stabilt levende familiefædre med sunde børn som
sæddonorer, fik jeg brev fra en en enlig mand, der vedlagde billede af
dem selv nøgen i deres seng med stor erigeret pik.

At Danmarks to millioner mænd er der nok et par hundrede, der er
udstødt af fællesskabet og er uden situationsfornemmelse og har en
godt gemt megalomani omkring deres penis, og gerne vil vise den frem,
og nogle få af dem onanerer i det skjulte (bag busk bl.a. på Assistens
Kirkegaard, hvor klapjagt og og pågribelse har været politisport), når
studiner solbader topløst, og som Tove Ditlevsen beskriver i
"Barndommens gade", er nogle mænd baggårds-blottere/børnelokkere og
flasher penis overfor børn på lang afstand - og er ufarlige og burde
ignoreres af politiet (og især af lynch-gale selvtægts-forældre). Alle
blottermænd er ufarlige, og aldrig i verdenshistorien er rapporteret,
at ignorering af disse ensomme stakler førte til, at afvigeren spændte
buen hårdere og blev børnemisbruger, og hvis børn nogensinde har
meddelt om alvorlig utryghed ved disse harmløse særlinge, så er det
nok afsmitning fra mors hysteri, der har skabt barnets jeg-er-bange
udtalelser.

Hvor sandsynligt er det, at jeg skulle være en sådan exhibitionist hin
22 maj 2005, når nu referes fra retssagen følgende:

Den sorte dame fortæller politiet, at jeg forlod et ægtepar, jeg drak
vin med i haven på husets forside, for at frenvuse for hende 1
salslejligheden kortvarigt.

Som det fremgår af email-korrespondence, som fremlagdes i retten, så
var parret meget interesseret i at leje, og jeg var meget interesseret
i at udleje til _netop dem_. De var kommet og havde besigtiget 1.
salen en time før pigen.(Efter en uge bakkede de ud, fordi de ikke
ville vente et helt år med at købe - de håbede at kunne overtale mig
til straks-salg, så ægtemanden kunne gørdeselv-forbedre egen
ejerlejlighed lige fra indflytning.).

Jeg forlader ægteparret for at gå op på førstesalen med
afrikanerinden, og denne beretter i retten, at hun ikke nåede ind i
huset, for ved indgangen til førstesals lejligheden på husets
bagside - udendørs , hvor det halve Husumgade kan se mig, hiver jeg
min penis frem, og hun går hastigt derfra.

Jeg er tændt på at få det interesserede par til at leje (fordi de har
råd til senere at købe det, hvis naboskab viser sig acceptabelt efter
et år), og jeg ville risikere at jage dem væk, hvis en overrasket
afrikanerinde skreg HJÆLP ved striptease fra min side. Det er langt
ude, at "racisten" Bo Warming skulle have motiv til at
blufærdighedskrænke i den situation. Hvad kunne opnås - incl for en
pervers?

Til politiet forklarede afrikanerinden 22 maj 2005, at hun var oppe på
førstesalen, og der var en mærkelig stige op til 2 salen - og det var
der, og da politiet næste dag besøgte mig, var de deroppe og så den,
og den har de beskrevet i deres rapport.
Et år senere ved retssagen fortæller den ubehjælpsomt talende
afrikanerinde, at hun IKKE nåede ind i huset,

De tre usenettere, der overværede første retsmøde i sagen, fandt pigen
klart utroværdig, og selvmodsigelsen, som min advokat refererede i sin
procedure, gør hende klart til et IKKE-SANDHEDSVIDNE.

Dommeren vidste, at hendes egen karriere krævede, at politianklageren
ikke desavoueredes af hende. Magt er ret.
Procesbevilgingsnævnet vil aldrig tillade landsrets-anke, fordi
straffen kun er dagbøder ialt 3000 kr.

At det især handler om ære/renome tilbageviser luskede folk med, at
jeg jo bare kan lade være med at skrive om sagen på nettet. Hvis ikke
jeg skriver sandheden, er der risiko for at medier griber sagen og
skriver løgne. Nu vælger de nok at ignorere sagen, for de ved at
Sædhjælpsfondet var idealistisk og at jeg er idealist, og at
blufærdighedskrænkelse er urealistisk - min Freies Körper Kultur i
egen højttilgroede have, er om bekvemmelighed og dovenskab, ikke om
exhibitionisme, og HVIS jeg er mere psykiatrisk end folk flest, er det
ikke i perversions-branchen.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 04-06-06 00:55

> [...]

Hvilken løgne Bo? - Kan du ikke tåle sandheden?

> Interessant synspunkt, at jeg skal STOPPE NU, for PREBENNIELSEN&Co's
> bedste!!!

Nej, for din egne skyld.

> Stjæler jeg din barnetro på et retfærdigt retssystem?
> - eller er det en anden livsløgn, du lider ved at få frataget - jeg er
> stor-tyv vedr mange slags?

Dit liv er en stor løgn (læs: faktaresistent).

> [...]
>
> Ligesom Glistrup fylder jeg for meget, og folk vil helst have
> landsbytosser, de kan se ned op og ynke.

Glistrup er en dement gammel mand. Han var (er) en tåbe, men du når ham ikke
til sokkeholderne - hvor meget du end prøver

<snip - citater>

> Da jeg havde startet Sædhjælpsfondet (som også kradsede i folks
> ideologi&hygge) fik jeg foto fra mange mænd, der gerne ville være
> sæddonorer.

Hvilken typer var de mon..?

> [...]
> at bruge stabilt levende familiefædre med sunde børn som sæddonorer, fik
> jeg brev fra en en enlig mand, der vedlagde billede af dem selv nøgen i

Dit "overlegne koncept"..... LOL

> [...]
> særlinge, så er det nok afsmitning fra mors hysteri, der har skabt barnets

Og hvad bygger du det på? - Dine pædofile tendenser?

> Hvor sandsynligt er det, at jeg skulle være en sådan exhibitionist hin 22
> maj 2005, når nu referes fra retssagen følgende:

Hvad har sandsynlighed med dine handlinger at gøre?

> Den sorte dame fortæller politiet, at jeg forlod et ægtepar, jeg drak vin
> med i haven på husets forside, for at frenvuse for hende 1 salslejligheden
> kortvarigt.

Du finder det åbenbart vigtig at skrive "den sorte dame", er du racist Bo?

> [...]
> til førstesals lejligheden på husets bagside - udendørs , hvor det halve
> Husumgade kan se mig, hiver jeg min penis frem, og hun går hastigt

Igen mener du, at det er vigtig at hun er "afrikaner" hvorfor?

> [...]
> skreg HJÆLP ved striptease fra min side. Det er langt ude, at "racisten"
> Bo Warming skulle have motiv til at blufærdighedskrænke i den situation.

"Afrikanerinde" skreg om hjælp, hvorfor skriver du, at hun er "afrikaner" -
måske pga. din fordomme (læs: racist).

/Johnny

Fra : Ole Andersen

Dato : 04-06-06 15:32

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message
> "Afrikanerinde" skreg om hjælp, hvorfor skriver du, at hun er
> "afrikaner" - måske pga. din fordomme (læs: racist).

Må man nu ikke skrive afrikanerinde længere uden at blive kaldt racist?

Fra : ThomasB

Dato : 04-06-06 15:56

"Ole Andersen" <ole@andersen.invalid> skrev i en meddelelse
> "Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message
>
> Må man nu ikke skrive afrikanerinde længere uden at blive kaldt racist?

Vi er vel ovre i noget Godwin's law:
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-06 21:08

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> Hvilken løgne Bo? - Kan du ikke tåle sandheden?

Løgnerygter er bl.a. at jeg skulle have noget i klemme selv vedr min
interesse for lavere straffe til pædofile

Det er et Glistrupforslag der vil betyde færre overgreb på børn.

Hvilke sandheder tror du jeg ikke kan tåle?

> Nej, for din egne skyld.

Du ved hvad er godt for mig, bedre end jeg gør - er det hvad du mener?

Forklar

> Hvilken typer var de mon..?

Jeg havde kontakt med ca 100 fremragende idealistiske familiefædre der
var villige til at rejse for at onanere på toilet og hjælpe barnløs,
men de færreste blev benyttet

> Selvom jeg klart i aviserne havde forklaret mit overlegne koncept
> med kun
>
> Dit "overlegne koncept"..... LOL

Det er let at overgå hospitalerne mht både
1. mindre risiko for arvelig sygdom hos donorbarnet
2. mindre risiko for kønsssygdom
3. bedre anonymitetsbeskyttelse
4. kortere ventetid og mindre formynderi

> Du finder det åbenbart vigtig at skrive "den sorte dame", er du
> racist Bo?

Definer "racist"

> Igen mener du, at det er vigtig at hun er "afrikaner" hvorfor?

Anklageskriftet nævner at huner fra Afrika, og hendes navn er
afrikansk.

> "Afrikanerinde" skreg om hjælp, hvorfor skriver du, at hun er
> "afrikaner" - måske pga. din fordomme (læs: racist).

Jeg er stolt af at være racist i betydningen at jeg tør kalde ting ved
rette navn.

Glistrup definerer racisme som fædrelandskærlig

Antropologer definerer racisme som tro på at racer er født med
forskellig generel disposition vedr personlighedsudvikling fx
intelligens.

Mit sæddonorformidlingsinitiativ udsprang af at jeg tror man holder
lige så meget af børn man ikke er biobeslægtet med, at jeg tror miljø
er næsten alt. Så jeg er på sin vis et af Danmarks mindst racistiske
mennesker.

Er der noget galt ved at være racist, efter din definition.?

Jeg mener at nazier der troede at jøder var født med særlige moralske
tendenser eller hang til at prioritere unyttig teoretisk, upraktisk,
ugavnlig "jødefysik" var vildledte - men det er der så mange der er,
så det er ingen hård kritik af dem

Hitler afslørede i sit testamente at han selv mente at jøders særlige
mentalitet var indlært, altså ikke genetisk. Han var kulturracist og
ikke bioracist. Men for at samle det tyske folk om revanchekrig slog
han og Goebbels på darwinistisk vulgær-bioracisme og medfødt
hjernedefekt os såkaldte "untermensch" - det ku folk forstå og li at
hade.

Fra : preben nielsen

Dato : 05-06-06 17:14

> Anklageskriftet nævner at huner fra Afrika, og hendes navn er
> afrikansk.

Men hvorfor nævne det ? Det havde du ikke gjort hvis hun havde
været af kaukasisk afstamning og fra Hjørring.

> Glistrup definerer racisme som fædrelandskærlig

Han kan selv kalde det hvad han vil. Der er ikke etiketter som
bestemmer indholdet i dåsen.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-06-06 23:39

On Mon, 5 Jun 2006 18:14:04 +0200, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

et varmt og helt off topick indlæg i dk.snak.seksualitet afsted kommet
af BW s talrige xpost som han har forurenet div debat forums med i det
sidste år ti - jeg spørger hvor kan
dk.snak.seksualitet,dk.politik,dk.videnskab på sige og på en fornuftig
måde overlappe hinaden ?

>Han kan selv kalde det hvad han vil. Der er ikke etiketter som
>bestemmer indholdet i dåsen.

så længe det bare ikke er sæbe så tror jeg glistrup er ligeglad - han
skulle i.flg BW stadigt være traymatiseret efter nogen unge well
menene mennesker forsøgte at hjælpe ham til bad ... det er åbenbart
the secret hand shake at man stinker som en svin for at være en go
fremskridts mand ano 2006 - BW gjorde da selv et så anseligt indtryg
på pressen ved en overvældene krops lugt , at de fandt det værd at
skrive artikel om !

fut :dssnik

--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Bo Warming

Dato : 06-06-06 06:29

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Men hvorfor nævne det ? Det havde du ikke gjort hvis hun havde været
> af kaukasisk afstamning og fra Hjørring.

Veltalenhed er kortfattethed, ofte

Hvis jeg skulle følge dit forslag om ikke at belaste staklen med
sandheder kunne jeg have beskrevet hende ultra-neutralt som "et
levende menneske tilhørende dyreriget" (afrikanere er typisk ikke
planter, hælder jeg mod at mene. )

Havde der været en fin leksikon-artikel om hende a la

http://da.wikipedia.org/wiki/Bo_Warming

kunne jeg have linket til den

(Især artiklens seneste link, emneordnede højdepunkter, er jeg ret
glad for - nu behøver jeg næsten ikke skrive en bog. Tak til de der
har bidraget til wikipedia og gid nogen vil forbedre på
Glistrup-artiklen i samme net-leksikon.

http://en.wikiquote.org/wiki/da:Bo_Warming )

HVEM KAN HJÆLPE TIL AT FÅ LYSAVIS OP I TRÆET I MIN HAVE? Hvor købes
udst yr?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-06-06 13:58

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> http://da.wikipedia.org/wiki/Bo_Warming

Jeg troede ikke du billigede links?!?! Hvad er der sket.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Snuden

Dato : 06-06-06 21:21

On 06 Jun 2006 14:58:03 +0200, nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen) wrote:

>Jeg troede ikke du billigede links?!?! Hvad er der sket.

Nu er det jo et link der handler om Bo Warming...
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-06 03:18

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message

> Nu er det jo et link der handler om Bo Warming...

Og hvad er der galt ved det?

Især denne del af leksikon-artiklen -
http://en.wikiquote.org/wiki/da:Bo_Warming

er jo visdomsord der har bestået deres prøve i fri debat - ingen har
kunne sætte fingeren på nogen fejl mht facts eller logik

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-06-06 08:03

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> er jo visdomsord der har bestået deres prøve i fri debat - ingen har
> kunne sætte fingeren på nogen fejl mht facts eller logik

Pjat med dig. Du har bare ikke hørt efter.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-06 09:42

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message

> Pjat med dig. Du har bare ikke hørt efter.

Et ret videnskeabeligt tidsskrift, Alt om Historie, som jeg i sine
første år ikke har spottet lodrette fejl i, oplyser i årets sjette
nummer, der udkom idag, at Einstein ikke bidrog til abombeudvikling.

Men du bevæger dig igen på det argumentløse mudderkastningsplan og
beskylder mig for pjat og at ignorere hvad mine indlæg er blevet
modsagt med.

Jeg foreslår at du læser relevante dele af
http://en.wikiquote.org/wiki/da:Bo_Warming
og så argumenterer du step by step for hvad er blevet fremført imod en
af mine kættersynspunkter
og som du mener at jeg "ikke har hørt efter"

Husk at en kæde er ikke stærkere end det svageste led.
Det nyttet intet at du kommer med link fra en af dine "autoriteter" fx
DR

Du skal som i byretten starte med præmisser vi er enige om, fx
Becquerels fund, Newtons love el.lign
og så ræsonerer du logisk

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-06 08:54

> ""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message
>>
> Jeg foreslår at du læser relevante dele af
> http://en.wikiquote.org/wiki/da:Bo_Warming

Meget underholdende side.

'Lad aberne bygge en moske opad minareten for egne penge, mens vi venter på
at give dem sparket og få japaneragtigt harmoni - muhamedanerfrit DK'

Hvorfor henviser du til muslimer som 'aberne'?
Er det ikke i strid med §266b? (Gætter her på at §266b er noget med racisme)

Bjørn

Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-06 09:49

"Bjørn Petersen" <NO SPAM> wrote in message

> [...]
>
> Hvorfor henviser du til muslimer som 'aberne'?
> Er det ikke i strid med §266b? (Gætter her på at §266b er noget med

Denne såkaldte racisme-§ er MORALSK LOVGIVNING og ikke noget der
straffes efter med særlig konsekvens

Budskabet i mit lavere-end-bodega-snak skældsord "aber" er PRIMÆRT at
vise at man kan skide på straffeloven når man har lidt musikalitet og
flair for grænsesøgende forskning i jura-praksis, SEKUNDÆRT at antyde
at disse stolte helligkrigere er voldspsykopatiske som dræberbavianer,
er tændt på æresdrab og meningsløs vold, og aldrig kan integreres
her.
Giftslanger osv er de OK i de trope-nicher, hvor de hører hjemme, men
ikke her.
Glistrup har nok ret i at Muhameds fornyelse af Mellemøstens primitive
religion var gavnligt for kameldrivere, men der er stort set intet
positivt _vi_ kan lære af dem
Lige børn leger bedst - se Japan. De giver yderst sjældent
statsborgerskab til fremmede, især efter årtiers ophold uden
arbejdsløshed - fremmedarbejdere skal ud efter 2-3 år, når de har lært
noget at gavne hjemlandet med

Fra : Paul

Dato : 08-06-06 10:46

Bo Warming skrev:

> [...]
> statsborgerskab til fremmede, især efter årtiers ophold uden
> arbejdsløshed - fremmedarbejdere skal ud efter 2-3 år, når de har lært

Okay. Og hvad er så din undskyldning for ikke at kunne integreres?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-06 12:24

Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-06 12:34

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message

> Okay. Og hvad er så din undskyldning for ikke at kunne integreres?

Som du kan se på
http://da.wikipedia.org/wiki/Bo_Warming
http://en.wikiquote.org/wiki/da:Bo_Warming

så er jeg godt integreret i internetdebat og respekteret og læst, men
når jeg er upopulær hos politi, der opdigter blotteri, og bank/kredit
der ikke vil låne hvad de ville til enhver anden med min indtægt og
sikkerhed, så ER JEG NOK SÅ POLITISK UKORREKT, at det irriterer og
fører til mobning
Misundelse mod mig og selvhad hos de mobbende er måske del-årsager -
hvad tror du?

Selvfølgelig ville vi have et bedre Danmark, hvis flere var ærlige,
dynamiske, nytænkende osv som mig, og de der er berettiget uintegreret
og som bør udvises, hvis ikke medlemmer af Familien Danmark er især
dem der VOLDER; STJÆLER; BEDRAGER ELLER ER PÅ NAS I STOR STIL, og det
gælder jo ikke undertegnede samfundsgavnlige bolighaj

Fra : Paul

Dato : 08-06-06 12:59

Bo Warming skrev:

> Misundelse mod mig og selvhad hos de mobbende er måske del-årsager -
> hvad tror du?

Jeg tror du mobber indvandrere af samme årsag som du selv bliver mobbet
- du/de er anderledes og stikker udenfor normen, hvadend normen så er
for en størrelse.

Så... Stop dit selvhad og hjælp os andre med at integrere indvandrere.

Der er mere brug for dem nu end nogensinde. Og tiden kan altså ikke
skrues tilbage, så glem det der 70'er Glistrup tågesnak om indvandrere
og Japan som mønsterstat. Det er helt klart lang tid siden du sidst var
derovre, for de har oplevet en langtidsresession siden da.

Fra : Per Hagemann

Dato : 08-06-06 14:29

"Bjørn Petersen" <NO SPAM> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvorfor henviser du til muslimer som 'aberne'?
> Er det ikke i strid med §266b? (Gætter her på at §266b er noget med

Flere koranvers benævner jøder som aber, så hvis Bo dømmes for at kalde
muhamedanerne for aber, burde der også være grundlag for retssager mod
imamer som prædker om disse vers.

De kristne (og jøderne) benævnes som svin i koranen, men rigsadvokaten
tolker §266b som en mindretalsbeskyttelse. Derfor er alle anmeldelser af
danskerforhånelser fra muhamedanerside blevet afvist, da danskerne endnu
ikke er et mindretal i landet.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-06-06 15:31

On Thu, 8 Jun 2006 15:28:36 +0200, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

>fra muhamedanerside blevet afvist, da danskerne endnu
>ikke er et mindretal i landet.

ja der kommer nok også til at gå lidt tid efter som der

1.) kun er 200 000 af dem og 5 millioner af "os"
2.) invandre lovgivning i disse dage er temlig stram over for pærker:)

faktisk så stram at de er begyndt at søge nye græsgange.
Der er indrømmet en del af dem i Kbh - men min søster bor i en udørk i
nærheden af Brønderslev der er ikke en enste.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-06 01:36

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> alle anmeldelser af danskerforhånelser fra muhamedanerside blevet
> afvist, da danskerne endnu ikke er et mindretal i landet.

Min Danmarksrekord i racismedomme er 3 , men hos politiet kender man
ikke forskel på sigtelser og domfældelser, så da jeg forhørtes om
blufærdighedskrænkelse af afrikanerinde, skreg betjentene at
selvfølgelig havde jeg blottet mig for jeg har jo 6 racismedomme.
Hvis jeg var racist og havde noget mod sorte, skulle jeg altså være
særligt motiveret til at hive mit lem frem for en sort dame når hun
skal se en lejlighed, og to som jeg dokumenterbart udfra email var
særlig interesserede i som lejere, sad og var inviteret på vi i
forhaven.
Hvis man er blotter, tror jeg ikke man vælger en situation hvor en evt
chokeret pige kan jage vigtige bekendtskaber væk, hvis hun råber
hjælp.

Jeg er af en advokat blevet anbefalet at søge at få justitsmordet til
Landsretten så jeg vil skrive til Procesbevilgingsnævnet følgende

Jeg er dømt for blufærdighedskrænkelse, bøde 3000 kr, men har intet
sådant begået og ønsker sagen behandlet ved Landsretten.
Man har ikke ladet al tvivl komme anklagede til gode og der var ikke
beviser eller vidner , der havde været tilstede ved møder, hvor damen
påstår at jeg har hevet mit lem frem.
I forvejen f¨år jeg mine vinduer smadret af folk i kvarteret, der
udfra falske rygter om mine meget omdebatterede internetskriverier,
tror jeg er pædofil, og jeg er alvorligt i fare
Det er vigtigt at dommen hurtigst muligt ankebehandles.
Bødens størrelse er naturligt ikke nok til at anke er en ret, men
Procesbevilgingsnævnet bedes overveje at æren skades i et omfang med
en sådan dom, der stempler mig som rablende pervers.
Både den falskanmeldende pige og de vidner politianklageren førte,
viklede sig ind i selvmodsigelser, men min advokat fik ikke dette
ordentlig frem, og ved Landsretten vil jeg derfor være selvmøder

Derfor er der lidt sport i at bevise at man kan kalde muslimer aber
igen og igen og ikke blive dømt - de vil ikke spilde §266b på mig en
fjerde gang. De vil ikke have deres latterlige racismecensur gjort
yderligere til grin.

Fra : Vidal

Dato : 06-06-06 12:07

http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_led_lysavis.html

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 06-06-06 12:10

Vidal wrote:

> http://dk. [...]

Undskyld, jeg havde ikke set den vilde x-postning.

--
Venlgi hilsen,

Villy Dalsgaard