Er der kristne swinger grupper i Danmark
Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-06-06 14:27

http://www.libchrist.com/swing/happysafestudies.html

Er der nogen der ved om der er kristne swinger-grupper i Danmark.
I USA skulle der være mange kristne der kun vil sammen med andre kristne.

Fra : B æ 9

Dato : 03-06-06 15:14

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> wrote in news:44818e42$0$15782
$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
Danmark.
> I USA skulle der være mange kristne der kun vil sammen med

*LOL*

moral er godt
dobbeltmoral er dobbelt så godt
sex er bedst!

--
B æ 9

Fra : martin.honore@yahoo.~

Dato : 11-06-06 21:21

Poul Nielsen <555@get2net.dk> wrote:
> http://www.libchrist.com/swing/happysafestudies.html
>

> Er der nogen der ved om der er kristne swinger-grupper i Danmark.

Ikke så vidt jeg ved. Indtil videre må du se om du kan finde dine koner
andetsteds fra. Prøv f.eks.at melde dig til kor, eller noget andet hvor
du kan regne med at finde ligesindede kristne kvinder. I yderste nødstilfælde,
hvis du har problemer med at finde en kone, så kan du evt. bruge en af de
udenlandske dating-servicer, hvor man kan få en kone fra f.eks Rusland - der
er dog, at sådanne koner muligvis ikke er kristne, så der kan risikeres, at
måtte gå flere år før hun er kendt med de kristne normer og dyder.

Jeg ønsker dig held og lykke med at finde en partner.

Mvh. Martin Honore.

Fra : B æ 9

Dato : 11-06-06 21:59

martin.honore@yahoo.dk wrote in news:e6htuk$n4i$1
@nntp.aioe.org:

> [...]
før hun
> er kendt med de kristne normer og dyder.
>
> Jeg ønsker dig held og lykke med at finde en partner.

russiske koner......... LOL, pris og kvalitet føls jo
ad........

men hvis du er ukritisk ku du jo blive katolsk præst!

--
B æ 9

Fra : martin.honore@yahoo.~

Dato : 11-06-06 22:00

"B ? 9" <bae@e.9> wrote:
> martin.honore@yahoo.dk wrote in news:e6htuk$n4i$1
> @nntp.aioe.org:

> Danmark.

> dine
> noget
> kvinder. I
> kone, s?
> man kan
> muligvis
> f?r hun

> russiske koner......... LOL, pris og kvalitet f?ls jo
> ad........

Kære Benny,
det er ikke så meget prisen du skal tænke på, men at du giver en ilde
stedt pige fra Den 2. Verden en chance for et bedre liv. Desuden har de
en bedre arbejdsmoral, der østpå.

> men hvis du er ukritisk ku du jo blive katolsk pr?st!

Nej tak, der er stor forskel på hvad katolikker udøver, til hvad Jesus
prædikede.

Mvh. Martin Honore.

Fra : Michael

Dato : 11-06-06 22:12

martin.honore@yahoo.dk skrev:

> [...]
>måtte gå flere år før hun er kendt med de kristne normer og dyder.
>
>Jeg ønsker dig held og lykke med at finde en partner.

Du kan jo evt. starte her http://www.bride.ru/
Der kan du også vælge ud fra religion

Fra : martin.honore@yahoo.~

Dato : 11-06-06 23:57

Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote:

> Du kan jo evt. starte her http://www.bride.ru/
> Der kan du også vælge ud fra religion

Det ligner nogle sunde og arbejdsdygtige piger. Jeg må notere mig denne
side, selvom den dog virker meget udfordrende og umoralsk - der er endnu
småt med kristne dating-portaler på "internettet".