GLO-TOOB, undervandsmarkør.
Fra : Mark S.

Dato : 03-06-06 11:32

Jeg har hørt om GLO-TOOB (undervandsmarkør) der kan såvel lyse
kontinuerligt, som blinke i forskellige faste mønstre. Den kunne måske være
praktisk at have siddende på eks. flaskerne - de danske farvande er jo ikke
de klareste hele tiden.

Den kan ses på: http://www.westsecurity.dk/product.asp?product=7992 Findes
der steder, den kan fås billigere?

Hvilken farve vil være best? Jeg husker ikke umiddelbart hvilken farve, der
forsvinder sidst - er det ikke blå?

M.S.

Fra : Thomas VJ

Dato : 03-06-06 12:48

"Mark S." <mark_stinger@hotmail.remove.com> skrev i en meddelelse

<klip>
> Findes der steder, den kan fås billigere?

Peli's Mini Flasher ville være en billigere løsning ... også i længden. LED
bruger meget lidt strøm.
http://www.peli.com/pdfs_productes/2130_eng.PDF

--
Mvh, Thomas VJ
http://www.dykkerteori.dk/peli_mini_flasher/

Fra : Mark S.

Dato : 03-06-06 15:13

> Peli's Mini Flasher ville være en billigere løsning ... også i længden.
> LED
> bruger meget lidt strøm.
> http://www.peli.com/pdfs_productes/2130_eng.PDF

Kan den købes i Dk? og til hvilken pris (ca)?

MS

Fra : Kalle

Dato : 03-06-06 16:12

www.scubagear.dk

han har dem. Til hvilken pris ved jeg ikke, men det kan du sikkert finde på
hans hjemmeside.

Casper

Fra : Mark S.

Dato : 03-06-06 18:44

> www.scubagear.dk
>
> han har dem. Til hvilken pris ved jeg ikke, men det kan du sikkert finde
> på hans hjemmeside.

Ang GLO-TOOB har han tilsyneladende kun batterier?!?!

Han har en anden Gizmo: Aqua-Nova LED Stick, der fås i to varianter,
konstant lys eller konstant blinkende, samt fire farver: rød, grøn, orange
og hvid. Den koster 135,- hos ham.

Prisen er jo ok, menhvilken farve vil være best?

M.

Fra : Thomas VJ

Dato : 04-06-06 07:37

"Mark S." <mark_stinger@hotmail.remove.com> skrev i en meddelelse

> Kan den købes i Dk? og til hvilken pris (ca)?

Ja, pris: kr. 139 (excl. evt. fragt).
Kig i min signatur ...

Fra : Henrik

Dato : 03-06-06 13:09

Thomas VJ skrev:

> [...]
>
> <klip>
>
> Peli's Mini Flasher ville være en billigere løsning ... også i længden. LED

Glo-toob har også led ! se evt. www.glo-toob.com
Fin lille dims. Et minus er dog at den kører på et 12volt batteri
istedet for f.eks et AAA.

Henrik
www.scubasserne.dk
www.dive.dk