Battlefile 2 patch 1.3 & Euro Force proble~
Fra : Mogens

Dato : 02-06-06 20:24

Hej

Har spillet BF2 i et års tid og tilføjede Euro Force booster pakken
da den udkom. Hidtil har alt fungeret 100%, men efter 1.3 patchen
for nogen dage siden har jeg ikke kunne få lov til at spille på
Euro Force banerne. ( Selve BF2 virker fint. )
Istedet får jeg besked om at jeg skal købe Euro Force booster
pakken først, men den har jeg jo købt for flere måneder siden.

Er der nogen der har en løsning eller som kender til problemet ?

Jeg kan jo ikke engang afinstallere Euro Force pakken.
Kan selvf. helt fjerne BF2 og starte fra bunden, men det virker
en anelse drastisk.

Any ideas ?

mvh Mogens

Fra : BuFFerz

Dato : 03-06-06 13:13

Start EA downloaderen.
Vær sikker på du er logget ind.

Vælg BF2 Ef.
og klik på Edit BF2 Nickname

sørg for at det navn er det du bruger i spillet.

Fra : Mogens

Dato : 03-06-06 15:14

On Sat, 03 Jun 2006 14:13:03 +0200, BuFFerz
<nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> wrote:

>Start EA downloaderen.
>Vær sikker på du er logget ind.
>
>Vælg BF2 Ef.
>og klik på Edit BF2 Nickname
>
>sørg for at det navn er det du bruger i spillet.

Okay, det løste da problemet, men hvorfor pokker
har EA så lavet en funktion til at man kan ændre
sit nickname, når det medfører at Euro Force
ophører med at virke bagefter ? Det fatter jeg
bare ikke.

Ja, jeg havde ændret mit nick, men først efter
at Euro Force var købt. Burde mit nick så ikke
blive ændret i både BF2 og BF2 Euro Force ?
Især da når denne funktion ligger under Euro
Force i EA Downloader'en.

Nå, men EF virker da igen. Tak for det.
Så bare træls at man er nødt til at spille videre
med et nick der egentlig var en fejltagelse.

mvh Mogens