Outlook 2003 - kan ikke afsende...
Fra : Ejvind Faerk

Dato : 02-06-06 13:53

Dyb mystik! i hvert fald for mig...

Jeg kan pludselig ikke afsende post i Outlook 2003, efter at det gennem
længere tid har fungeret ok. Det har tidligere været tilfældet, men da blev
det afhjulpet med "hjælp" og "reparer" Jeg modtager fint mange e-mails
udefra. Jeg kan fint sende og modtage mails i OE. Jeg har geninstalleret
Office, repareret Outlook, gennemgået indstillingerne i Outlook (som i
øvrigt ikke har været ændret undervejs fra min side). Jeg får fint en mail
tilbage når jeg tester indstillingerne for min POP 3 konto. Min IE og min
Firefox arbejder begge fint. Jeg er nødt til at "klæbe" til Outlook, da den
mig bekendt er det eneste prg. der kan synkronisere kalender, aftaler, m.v.
med min PPC. Jeg anvender Norton I.S. (som jeg har prøvet at slå fra - det
ændrer intet).
Windows XP - SP2. Windows update ok.
Cybercity

Er den en venlig sjæl der vil guide mig?

mvh. faerk

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 02-06-06 19:02

"Ejvind Faerk" <dsl175966@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Windows XP - SP2. Windows update ok.
> Cybercity
>
> Er den en venlig sjæl der vil guide mig?

Har du prøvet at skrive en mail til dig selv og klikket på send / modtag.
Ellers prøv at slette din mailkonto i Outlook Så vælg i filer/
importer.Importer din mailkonto fra OE den virker jo siger du.
--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen

Fra : Ejvind Faerk

Dato : 03-06-06 10:09

Hej Bjarne.

Jeg har prøvet at sende enmail til mig selv, mange gange endda. Jeg har
prøvet at slette min mailkonto i Outlook, genstartet og genoprettet den.

Jeg søgte - og fik hjælp fra Team Spywarefri. Her fandt man, at det kunne
være p.g.a. en/flere? beskadiget windows fil(er), og man gav mig så flg
mulige løsning:

"Klik på Start->Kør skriv SFC /scannow(bemærk mellemrum), klik OK.
Din XP-CD skal sidde i drevet.
Genstart, se om det hjalp."

Og, det hjalp. De er virkeligt dygtige derinde!

Men også tak for dit forsøg på at hjælpe mig

med venlig hilsen

faerk