erfaringer med enturage og palm?
Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 06-01-01 10:11

Jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med enturage og
palm sammen. Kan man synce sin post osv.

Jakob H K
--
The Lord in His wisdom made the fly
And then forgot to tell us why.

OGDEN NASH

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-01-01 14:36

Jakob Højer Kristensen <n94jhk@xxxnat.ou.dk> wrote:

> Jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med enturage og
> palm sammen. Kan man synce sin post osv.

Nej desværre

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Ledig lejlighed? Jeg er boligløs i København - Hjælp!

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 06-01-01 18:38

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Nej desværre

Fidusen er, at Entourage kan erstatte Palms desktopsoftware, ligesom
Entourage kan erstatte Outlook. Al mulig forsigtighed og bacup tilrådes,
når du sammenkører, hvad du har på den håndholdte og i de nævnte
programmer. Du kan risikere at miste oplysninger. Det er også
sandsynligt, at du ender med at have dobbelt af det hele. Det kan have
noget at gøre med synkroniseringsinstrukserne. Hvis du før har haft en
instruks om at opdatere mellem Palm og Outlook, så skal den naturligvis
slås fra, når Entourage har importeret fra Outlook.
Det glemte jeg og kom til at sidde med dobbelt af alt på den håndholdte.
I så fald er det en mulighed at slette alt på den håndholdte og opdatere
den forfra fra Entourage. Og derefter virker det upåklageligt.
Emnet blev diskuteret af undertegnede og andre 3-9/11 under overskriften
"Entourage og Palm".
Der er nogle her i nyhedsgruppen, der ikke kan lide Entourage. Det må de
selv om, når bare vi andre må lov at have vores mening. Hvis man kan
lide brugerfladen i Entourage og det gode samarbejde med Word, så er der
noget at glæde sig til.

Venlig hilsen
Ove Steen smidt

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-01-01 21:29

Ove Steen Smidt <ossmidt@post11.tele.dk> wrote:

> [...]
> selv om, når bare vi andre må lov at have vores mening. Hvis man kan
> lide brugerfladen i Entourage og det gode samarbejde med Word, så er der

Jeg synes selv at enturage er programmet vi mac brugere har manglet i
laaaaaaang tid email, adressebog og kalender integreret - tilmed med en
god engelsk ordbog og inline stavekontrol på flere sprog - Men
hastigheden... den er _så_ sløv selv på en ny mac

På den anden side så gælder det jo også OE 5 og skyldes den tåbelige
database frem for det lynhurtige UNIX mailbox format som bruges i både
eudora, netscape og Mac OS X's Mail.

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 08-01-01 10:38

> lide brugerfladen i Entourage og det gode samarbejde med Word, så er der
> noget at glæde sig til.

Lige et tillægsspørgsmål tillægsspørgsmål. Integrationen med word
betyder det at man kan overføre word dokumenter til palmen ?

MVH

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 08-01-01 18:50

> Lige et tillægsspørgsmål tillægsspørgsmål. Integrationen med word
> betyder det at man kan overføre word dokumenter til palmen ?

> [...]

Nej, men det kommer såmænd nok. Interesserede henvises til portræt af
Palms opfinder Berlingske Tidendes erhvervstillæg 8/1.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-01-01 20:45

> Lige et tillægsspørgsmål tillægsspørgsmål. Integrationen med word
> betyder det at man kan overføre word dokumenter til palmen ?

Nej ikke umidelbart, men dataviz har to palm produkter: Et der kan
overføre dine word og Excel dokumenter, amt et hvorpå du tilmed kan
redigere dem på palm'en

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 08-01-01 22:57

> Nej ikke umidelbart, men dataviz har to palm produkter: Et der kan
> overføre dine word og Excel dokumenter, amt et hvorpå du tilmed kan
> redigere dem på palm'en

Uha jeg er allerede ved at rende ind i hukommelsesmuren....

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 08-01-01 10:38

> Nej desværre

Hi hi

Fra : MacMan

Dato : 06-01-01 21:33

I brevet "1emt5ve.nts24s10bwt3gN%n94jhk@xxxnat.ou.dk" skrev Jakob Højer
Kristensen (n94jhk@xxxnat.ou.dk) den 06/01/01 10:11:

> Jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med enturage og
> palm sammen. Kan man synce sin post osv.

Man kan synce det meste, men med posten ved jeg ikke, det har jeg ikke fået
prøvet. Men det virker i hvert fald med Outlook Express.
Jf.: http://www.actualsoft.com/prod_macconduit_details.htm

Venlig hilsen
Morten

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 08-01-01 14:31

Men det virker i hvert fald med Outlook Express.
> Jf.: http://www.actualsoft.com/prod_macconduit_details.htm
>
> Venlig hilsen
> Morten

Nu har jeg faktisk fået palmen til at synce med OE 5 via ovenstående.
Det virker dog ikke perfekt. I flere mails mangler indholdet simpelthen
og der er problemer med æ,ø og å

Hygge

Jakob

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 06-01-01 22:29

Jakob Højer Kristensen <n94jhk@xxxnat.ou.dk> wrote:

> Jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med enturage og
> palm sammen. Kan man synce sin post osv.

Go for it, det virker perfekt! Læs Oles råd, og go for it.

Husk i øvrigt at slå Entourage's EDIT -> PREFERENCES -> GENERAL ->
ADDRESS BOOK -> FORMAT PHONE NUMBERS fra, ellers er det noget værre rod
med (756) 2 13 25 eller lignende

Mojn, Thomas

PS: Venligst ikke ringe til det nummer, det var et jeg lige fandt på :)

--
Man ved man har stress,
når folk taler binært til en.

Fra : Simon T

Dato : 06-01-01 22:33

[snip]
> [...]
> med (756) 2 13 25 eller lignende
>
> Mojn, Thomas
>
> PS: Venligst ikke ringe til det nummer, det var et jeg lige fandt på :)
[snap]

Det bliver A M Stauersbøll i Horsens sikkert også glad for...

Med Venlig Hilsen

Simon T

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 06-01-01 22:46

Simon T <c973474@student.dtu.dk> wrote:

> [snip]

> [snap]
>
> Det bliver A M Stauersbøll i Horsens sikkert også glad for...

LOL, ja "Stauersbøll" lyder for fine til at være med her

Mojn, Thomas

--
Man ved man har stress,
når folk taler binært til en.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 07-01-01 11:33

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> [...]
> med (756) 2 13 25 eller lignende
>
> Mojn, Thomas
>
> PS: Venligst ikke ringe til det nummer, det var et jeg lige fandt på :)

Hvem er Ole?

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt (fornavn: Ove Steen)

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 07-01-01 18:11

Ove Steen Smidt <ossmidt@post11.tele.dk> wrote:

> Hvem er Ole?

Øhhh, det er bare fordi V og L sidder så tæt på hinanden på tastaturet

Mojn, Thomas

--
Man ved man har stress,
når folk taler binært til en.

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-01-01 20:34

In article <1emvmfq.h55nf01a2t64sN%engineering@boelskifte.dk>,
engineering@boelskifte.dk (Thomas Boelskifte) wrote:

> Øhhh, det er bare fordi V og L sidder så tæt på hinanden på tastaturet

Hmm, sjovt tastaturlayout du bruger

--
MVH
Martin Edlich AKA "Århhh du er sgu da en bette Gud Martin!"

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 07-01-01 23:10

Martin Edlich <nogen@post5.tele.dk> wrote:

> Hmm, sjovt tastaturlayout du bruger