Interessant/mærkelig drøm
Fra : Bekan

Dato : 30-05-06 12:41

....min kone's.

----------------------

Natten til den 18. maj drømte jeg, at jeg fik muligheden for at rejse til en
anden tid, ligemeget hvorhen og hvornår. Af en eller anden grund valgte jeg
at rejse til Haderslev, til året 1957. (Jeg boede nemlig i Haderslev indtil
jeg var otte år gammel.)

I drømmen blev jeg, ved ankomsten til Haderslev, mødt af en dame som
præsenterede sig selv som sundhedsplejerske i byen, og hun spurgte mig, om
jeg ventede mig. Jeg blev lidt overrasket og svarede 'nej', det gjorde jeg
ikke, 'jeg har endnu ikke været så heldig'. (Jeg husker ikke helt, hvad vi
ellers sagde, men at jeg mente, at det nok skulle komme. Hun så på mig, som
om hun tvivlede, og sa': 'Du skulle prøve med ølgær'.

Slut på drømmen.

En uge senere ser jeg til min store forbavselse en artikel i Kristeligt
Dagblad (24. maj), om denne sundhedsplejerske, søster Alice, som jeg kendte
som lille, da hun bl.a. havde været min søndagsskolelærer, at hun døde den
17. maj, dagen før natten hun mødte mig i drømmen.

Jeg havde da allerede fortalt min datter, som 'arbejder' på at blive gravid,
om at hun skulle prøve ølgær, selv om jeg aldrig har hørt om det som
fertilitetsmiddel. Men hvorfor skulle jeg møde hende, jeg har næppe skænket
hende en tanke i over 40 år??

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 30-05-06 23:29

"Bekan" <wishwellyxx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om at hun skulle prøve ølgær, selv om jeg aldrig har hørt om det som
> fertilitetsmiddel. Men hvorfor skulle jeg møde hende, jeg har næppe

Meget tankevækkende.
Måske sendte hun dig en kærlig tanke i sine sidste timer.

Mvh.Bodil.

Fra : Claudio Adam

Dato : 31-05-06 11:27

Bekan <wishwellyxx@yahoo.dk> skrev:

Halløj!

Nogen mennesker, ( se, De fleste ) danner filtre inden tyverne,
du har bare bibevaret dit åbne sind.
Og igen:
selvfølgelig er der energi: ( se, liv )
- efter den såkaldte Døden.

Mvh. Adam.

Fra : jørgen

Dato : 31-05-06 13:05

"Claudio Adam (slet P15KX)" <kraka@P15KXc.dk> skrev i en meddelelse
> Bekan <wishwellyxx@yahoo.dk> skrev:
>

> Halløj!
>
> Nogen mennesker, ( se, De fleste ) danner filtre inden tyverne,
> [...]

Det forekommer mig at du skifter e-mail adresse hele tiden. Hvad er formålet
med det?

mvh jørgen.

Fra : B æ 9

Dato : 31-05-06 14:24

"jørgen" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in

> [...]
meddelelse

tyverne,

> Det forekommer mig at du skifter e-mail adresse hele tiden.

For at drille dit filter.... haha

--
B æ 9

Fra : Claudio Adam

Dato : 31-05-06 18:57

jørgen <brothers_bisp@hotmail.com> skrev:

Kender du melodunden:

The Camptown Ladies.

Mvh. Adam.

Fra : jørgen

Dato : 31-05-06 19:21

"Claudio Adam (slet XFFBF)" <kraka@XFFBFc.dk> skrev i en meddelelse
> jørgen <brothers_bisp@hotmail.com> skrev:
>

> Kender du melodunden:
>
> The Camptown Ladies.

Kender melodien og brudstykker af teksten. Hvorfor?

mvh jørgen.