Jesus synger: "I will survive"
Fra : Britt Malka

Dato : 28-05-06 20:47

Søg evt. på google på "jesus" og "i will survive", men det her link
virker lige nu i hvert fald:

http://video.google.com/videoplay?docid=807739670003597031

--
Britt Malka

Hvordan kan du fordoble din læsehastighed
på kun 16 minutter?
http://www.16min.com/dk/

Fra : B æ 9

Dato : 28-05-06 21:20

Britt Malka <news@foxladi.com> wrote in news:news-
F09A41.21464928052006@news.tiscali.fr:

> http://video.google.com/videoplay?docid=807739670003597031

som gode gamle Larsen sang:

Sådan kan det gå når man ikke passer på!

--
B æ 9

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-05-06 21:38

Britt Malka skrev:
> Søg evt. på google på "jesus" og "i will survive", men det her link
> virker lige nu i hvert fald:
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=807739670003597031

Dèn er gaaaaaammel...

I øvrigt vil jeg nok tillade mig at betvivle din påstand om at det
skulle være Jesus Kristus, der optræder på videoen.

(Det er nok snarere en fyr som udgiver sig for at være Jesus, skal du se...)

Anders Peter Johnsen

Fra : AF

Dato : 29-05-06 05:42

Anders Peter Johnsen skrev i

[ ... ]
> [...]
> skulle være Jesus Kristus, der optræder på videoen.
>
> (Det er nok snarere en fyr som udgiver sig for at være Jesus, skal du

Med den kristendomfjendske indstilling Brit Malka har, kender hun ikke
forskel.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://bibeltro.dk + http://ravsted.dk/ + *DebatForum*

Fra : B æ 9

Dato : 29-05-06 18:37

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote
in news:447a09fb$0$47054$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> tr

Det er set før engang da der var en tømrer derfortalte en
gevaldig nødløgn.

Et uægte barn kom der ud af det, og alle taler om det
enenu......

--
B æ 9