Jesus er vejen sandheden og livet.
Fra : Gamle Jensen

Dato : 10-05-06 12:55

Jesus siger at Han er vejen til faderen, skal vi så holde op med at opstille
andre veje, så som vores dåb, kirkesamfund også videre, de er ikke vejen,
Kun Jesus er vejen sandheden og livet.

--
Hej fra gamle Jensen.
Min Hjemmeside.

Fra : Be Ka

Dato : 10-05-06 14:37

Gamle Jensen wrote:
> Jesus siger at Han er vejen til faderen, skal vi så holde op med at
> opstille andre veje, så som vores dåb, kirkesamfund også videre, de
> er ikke vejen, Kun Jesus er vejen sandheden og livet.

Joh 14:6.

Lyder godt.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 10-05-06 17:16

Gamle Jensen wrote:
> Jesus siger at Han er vejen til faderen, skal vi så holde op med at opstille
> andre veje, så som vores dåb, kirkesamfund også videre, de er ikke vejen,
> Kun Jesus er vejen sandheden og livet.

I gamle dage sagde man "alle veje førte til Rom" - uden skilte, og vist
også lang tid før navigationen begyndte at vise den korteste vej.

Er man vejen bare fordi man siger det?

Sun Myung Moon kalder sig jo også Messias - uden at være det!
Kult-lederen i Waco mente også han var guddommeligt inspireret - og tog
mange med sig i døden. På samme måde i Guyana osv.

Ikke alt er hvad det giver sig ud for at være.

[Bemærker du ikke mere laver reklame for Benny Hinn, så det er måske en
"første-reaktion" på, at du måske tjekkede nogle af de links du fik... ]

Henrik, Dianalund
.... "Subjektivitet er at aflæse et solur ved hjælp af en lommelygte."
(Piet Hein)

Fra : Bæ9

Dato : 10-05-06 19:08

Henrik Vestergaard wrote:

> [...]
>
> [Bemærker du ikke mere laver reklame for Benny Hinn, så det er måske en
> "første-reaktion" på, at du måske tjekkede nogle af de links du fik... ]

Jeg er Herren
Jeg er Messias
Tro på mig, og jeg er din frelse

Indsæt donationer på konto nr. 123 456 789

--

Bæ9
Danmark er et grimt land for tiden.

Fra : Vidal

Dato : 10-05-06 19:56

Bæ9 wrote:

> Jeg er Herren
> Jeg er Messias
> Tro på mig, og jeg er din frelse
>
> Indsæt donationer på konto nr. 123 456 789

Hovhov, det var Britt Malkas vits. Du falder af på
den.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 10-05-06 20:47

Vidal wrote:
> Hovhov, det var Britt Malkas vits. Du falder af på
> den.

Han betaler vel "tiende" af ideens profitable resultat

Fra : Bæ9

Dato : 10-05-06 20:58

> Hovhov, det var Britt Malkas vits. Du falder af på
> den.

det er en klassiker - fordi den er sand

Fra : Michael

Dato : 10-05-06 20:30

Bæ9 skrev:

>Jeg er Herren
>Jeg er Messias
>Tro på mig, og jeg er din frelse
>
>Indsæt donationer på konto nr. 123 456 789

Reg.nr 1234?

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 10-05-06 20:46

Bæ9 wrote:

> Jeg er Herren
> Jeg er Messias
> Tro på mig, og jeg er din frelse
> Indsæt donationer på konto nr. 123 456 789

Webbanken siger den mangler et Reg.nr.

Fra : Bæ9

Dato : 10-05-06 20:59

> Webbanken siger den mangler et Reg.nr.

jeg skal da vist ha snakket med min revisor.....

Fra : Bekan

Dato : 11-05-06 22:47

Henrik Vestergaard wrote:

> Ikke alt er hvad det giver sig ud for at være.

Nemlig!
Nok noget af det klogeste du har sagt i lang tid.

Fra : Vidal

Dato : 11-05-06 07:56

Bæ wrote:

> det er en klassiker - fordi den er sand

Jeg havde bare forestillet mig, du ville være mere opfindsom.
Kan du ikke lige fortælle den om nonnen og sømanden også.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Morpheus@Hotmail.com

Dato : 12-05-06 22:59

On Wed, 10 May 2006 13:54:33 +0200, "Gamle Jensen" <b-h-j@oncable.dk>
wrote:

>Jesus siger at Han er vejen til faderen, skal vi så holde op med at opstille
>andre veje, så som vores dåb, kirkesamfund også videre, de er ikke vejen,
>Kun Jesus er vejen sandheden og livet.

JA det skal du da!
Har du læst i biblen?
Hvad forstår du da ved dåben?
Ingen kender Faderen end Sønnen, og Ingen Sønnen andet end Faderen!