Hvor er det sjovt
Fra : Jensen

Dato : 19-04-06 22:03

Hvor er det sjovt og dejligt at være til bage. dejligt det helle er så
normalt som da jeg stoppede sidst, de samme provokatører de samme der
beskylder alle andre for forskellige fejl lære, I er bare så dejlige, det er
godt i holder fast i den sunde lære hver for sig.
Alt af nåde.Husk det.

--
Hej fra gamle Jensen.
Min Hjemmeside.