Vedrørende Spare Ribs.
Fra : Claudio Adam

Dato : 19-04-06 10:17

Lidt mere Påske Halløj........

En lille opfølger til gårdsdagens føljeton,
- nu ikke for at være direkte urimelig:
men, kvinder behøver en fast hånd en såkaldt jump start,
for at kunne fungere,
- ( se hund-trænning. )
og her spiller Gud da temmeligt sikkert en væsentlig rolle.

Mvh. Adam

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 19-04-06 10:27

Claudio Adam (slet UDGK6) wrote:

> [...]
> for at kunne fungere,
> - ( se hund-trænning. )
> og her spiller Gud da temmeligt sikkert en væsentlig rolle.

Mage til seksuel frustration skal man lede længe efter. Dit syn på
kvinder lider tydeligvis af en vis "forvrængning"

Henrik, Dianalund
.... "Subjektivitet er at aflæse et solur ved hjælp af en lommelygte."
(Piet Hein)

Fra : Claudio Adam

Dato : 19-04-06 10:33

Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> skrev:

>--
>Med venlig hilsen
> Henrik, Dianalund
>... "Subjektivitet er at aflæse et
>solur ved hjælp af en lommelygte."
>(Piet Hein)

Halløj Vestergård.

- Så kunne du ikke holde dig længere?

Bare gi den gas H.V!

- Mere Kul På.

Mvh. Adam.

Fra : Claudio Adam

Dato : 19-04-06 11:28

Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> skrev:

> [...]

- En glædelig Nyhed som da så absolut har noget med vores lille
ordveksling at gøre:
Danmarks Radio har netop meddelt at det Babylonske Mini MGP:
Er på vej til at blive afviklet!

Fra : Bæ9

Dato : 19-04-06 20:58

Henrik Vestergaard wrote:

> Mage til seksuel frustration skal man lede længe efter. Dit syn på
> kvinder lider tydeligvis af en vis "forvrængning"

ja - det er nemlig rigtigt! Kvinder skal bare have kølle i metermål!!!

--

Bæ9
Now and forever

Fra : Harald Mossige

Dato : 19-04-06 15:14

"Claudio Adam (slet UDGK6)" <kraka@UDGK6c.dk> wrote in message

> [...]
> for at kunne fungere,
> - ( se hund-trænning. )
> og her spiller Gud da temmeligt sikkert en væsentlig rolle.

Jeg tror faktisk du er inne på noe viktig. Vi må arbeide for å få
lovendringer. Vi må komme så langt at kvinner er pliktige å gå i løpesnor
mellom kjøkken og soveværelset. Desuten bør det være gratis å svekke
kvinners stemmebånd slik at desibellmuligheten blir begrenset. Der trenges
bare noe kreativ bibellesing for å gi endringene legitimitet.

HM

Fra : Claudio Adam

Dato : 19-04-06 17:20

Harald Mossige <haraldmnospam@hkabel.no> skrev:

> [...]
>Desuten bør det være gratis å svekke
>kvinners stemmebånd slik at
>desibellmuligheten blir begrenset. Der trenges

Hvis jeg ikke elskede kvinder,
- skrev jeg vel næppe indlægget,

Adam.

Fra : Be Ka

Dato : 19-04-06 17:50

Claudio Adam (slet SUF64) wrote:

> Hvis jeg ikke elskede kvinder,
> - skrev jeg vel næppe indlægget,

Nej det er ganske klart

--
If ye were blind, ye should have no sin: but now ye say, We see;
therefore your sin remaineth.

Fra : Claudio Adam

Dato : 20-04-06 06:55

Be Ka <wishwellyxx@yahoo.dk> skrev:

>--
>If ye were blind, ye should have no sin: but now ye say, We see;
>therefore your sin remaineth.

Så Her i disse alvors-tunge tider.
Jeg bliver simpelthen nødt til at fyre den af:

" Ægteparret står foran Gorilla buret, ( i Zoo ):

Manden foreslår viven at hun skal vise gorillaen sine bryster,
det gør hun så.
Så langt så godt, manden foreslår at hun ligeledes bør vise sin
nedre havldel,
det gør hun så.
( ved begge seancer: bliver gorillaen stadig mere opstemt:
det vil sige den turer rundt buret og slår sig på brystet,
udstødende passende lyde. )
Hvor-på, jah og efter:
Manden åbner lågen til buret og dirigerer kvinden ind i buret
til Dyret, med ordene:
Fortæl så lige Gorillaen at du har Hovedpine "

Den er sgu da sød ikke sandt?

Mvh. Adam.

Fra : Be Ka

Dato : 20-04-06 09:41

Claudio Adam (slet DL07Z) wrote:

> Den er sgu da sød ikke sandt?

A South American scientist from Argentina, after a
lengthy study, has discovered that people with
insufficient sexual activity read their e-mail with
their hand on the mouse.

Don't bother taking it off now; it's too late.

of appearances there are four kinds
things either are as they appear to be
or they neither are, nor appear to be
or they are, but do not appear to be
or they are not but yet appear to be

Fra : Claudio Adam

Dato : 20-04-06 10:13

> [...]
>insufficient sexual activity read their e-mail with
>their hand on the mouse.
>
>Don't bother taking it off now; it's too late.

Er der trangt i Buret Frue?

Hvordan med denne her en lille en:

Det var noget med et par Håndværks Mænd,
der var på job i køkkenet på den lokale Herregård,
et varmt-vandsrør springer og oversprøjter den en af mændene,
jah og det af alle steder på den nedere region.
Kokkemutter kommer til ilende og foreslår ham at dyppe den i
piskede rå æg,
denne førstehjælp udføres derefter på stedet,
jah og dette til selvfølgelig en hvis moro!
På et tidspunkt går en af kokke-pigerne fuldstændigt i stå,
kan kort sagt få øjnene fra operationen:
Hvorpå den skadede Håndværker udbryder: om kvinden ikke har set
en sådan en før?
Jooh, svarer kvinden, jeg har bare ikke set den blive tanket op
før.

Har vi det ikke pragtfuldt, dame?

Mvh. Adam.

Fra : Claudio Adam

Dato : 20-04-06 15:47

> [...]
>insufficient sexual activity read their e-mail with
>their hand on the mouse.
>
>Don't bother taking it off now; it's too late.

Okay, okay......

Mente lige at gruppen trængte til lidt opmuntring,
- om ikke andet trænger Religion i hvertfald til et karaftigt
boost.

På den anden side sex er jo skønt så hvorfor lægge skjul på
dette?
Hilsen en Mands chauvinist der elsker kvinder, som de fleste
mænd vel?

Adam.

Fra : Bæ9

Dato : 20-04-06 18:03

Claudio Adam (slet CAV0C) wrote:

> [...]
> dette?
> Hilsen en Mands chauvinist der elsker kvinder, som de fleste

ja - de er dejlige - om man dog fatter de katolske præster........

--

Bæ9
Now and forever

Fra : Claudio Adam

Dato : 21-04-06 08:38

--

Der vil sættes overordentlig pris på om der vedlægges navn,
- og i dette tilfælde om der er tale om: " M eller K "?

Med dette sagt:

Vedrørende Havheksen Jelved, er der i dag dog en glædelig nyhed
i dagspressen:
Om en på måske tegnebrættet, fremtidig VKR Regering!

Mvh.
Adam.

Fra : Claudio Adam

Dato : 24-04-06 12:26

Bæ9 <Baeni@baeni.baeni> skrev:

>ja - de er dejlige - om man dog fatter de katolske
> [...]

NB. Taler du af egen personlig erfaring?